خبرگزاری کار ایران

آماده گسترش تیراندازی در پارک‌ها هستم؛

بهزاد پاکزاد: لذت تیراندازی با کمان وصف‌نشدنی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۸۳

مسئولین ورزش کشور با فراهم کردن تجهیزات ارزان‌قیمت در این رشته، مقدمات ورود علاقه‌مندان به این ورزش تاریخی را تسهیل نمایند.

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان تاکید می‌کند که مسئولین ورزش باید مقدمات ورود علاقه‌مندان به این ورزش را تسهیل کنند.

به گزارش ایلنا، بهزاد پاکزاد متولد ۱۷ مردادماه ۵۷، متاهل و دارای ۲ فرزند پسر است. وی که دارای نشان لیاقت در رشته کامپوند است حدود ۷ سال است در این رشته فعالیت می‌کند.

دارنده برنز تیمی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی(رشته ریکرو) با ۴ سال عضویت در جمع ملی‌پوشان این رشته توانسته در ۴ اعزام بین‌المللی تیم ملی را همراهی نماید.

پاکزاد عدم محدویت سنی جهت حضور در این رشته را از نکات قابل توجه این ورزش می‌داند و می‌افزاید: با قرار گرفتن تیر رها شده از کمان در مرکز سیبل احساسی وصف نشدنی به کماندار دست می‌دهد که باید توصیه کنم خالی از لطف نیست جوانان آن را محک بزنند.

کماندار عضو تیم ملی‌ ضمن اعلام آمادگی و تلاش دو چندان برای گسترش این رشته در پارک‌ها و اماکن عمومی از مسئولین ورزش کشور خواستار شد با فراهم کردن تجهیزات ارزان‌قیمت در این رشته، مقدمات ورود علاقه‌مندان به این ورزش تاریخی را تسهیل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز