خبرگزاری کار ایران

با قوانین جدید داوری سردرگم شده بودیم؛

جعفری: نفت و گاز امیدیه قدرتش را نشان داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۴۲

قوانین جدید داوری واترپلو کمی بازیکنان را سر در گم کرده بود و داوران نیز هنوز با این قوانین کاملاً هماهنگ نشده بودند که این موضوع هم در هفته های آینده برطرف خواهد شد.

کاپیتان تیم نفت و گاز امیدیه درباره آغاز بیست و سومین دوره لیگ برتر واترپلو گفت: تیم نفت و گاز امیدیه نشان داد که مدعی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها است.

به گزارش ایلنا، میثم جعفری کاپیتان تیم نفت و گاز امیدیه با مثبت ارزیابی کردن شرایط رقابت های لیگ برتر واترپلو گفت: نخستین دیدار ما با تیم دانشگاه آزاد بود و توانستیم این تیم را به نتیجه ۹ بر ۷ شکست بدهیم. البته باید به این نکته اشاره کنم که دانشگاه آزاد تیم بسیار خوبی است و به دلیل تازه تشکیل شدن کمی نا هماهنگ به نظر می رسیدند که مطمئن هستم در هفته های آینده بازی های قوی تری را از این تیم مشاهده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در دیدار دوم نیز موفق شدیم تیم نفت و گاز گچساران را با نتیجه ۱۲ بر ۷ پشت سر بگذاریم. تیم نفت و گاز گچساران نسبت به سال گذشته کمی ضعیف‌تر حاضر شد شاید دلیل آن هم آماده نبودن بازیکنان در هفته نخست رقابت‌ها بوده که امیدوارم در هفته‌های آینده بازی‌های قوی تری را در لیگ شاهد باشیم. البته قوانین جدید داوری واترپلو کمی بازیکنان را سر در گم کرده بود و داوران نیز هنوز با این قوانین کاملاً هماهنگ نشده بودند که این موضوع هم در هفته های آینده برطرف خواهد شد.

جعفری با اشاره به مشکلات تماشاگران نفت و گاز گچساران یادآور شد: متاسفانه در دیدار با نفت و گاز گچساران، تماشاگران این تیم تا نزدیکی استخر آمده بودند و به محض اینکه تیمشان نتیجه را واگذار می کرد ما را تحت فشار قرار دادند. این صحنه ها در شان ورزش ما نیست و امیدوارم با درایت مسئولین این مشکلات برطرف شود.

کاپیتان تیم نفت و گاز امیدیه در مورد حاضر نشدن تیم گیلان در هفته اول رقابت های لیگ برتر واترپلو گفت: شاید اگر تیم گیلان در گروه B قرار می گرفت این مشکلات پیش نمی آمد. شرایط و مسافت طولانی از شمال کشور تا جنوب کشور برای این تیم مطلوب نبوده است. همانطور که می دانید سال گذشته نیز گیلان برای بازی با نفت و گاز گچساران آماده نشد و به این شهر سفر نکرد. باید ببینیم که مشکل اساسی تیم ها برای شرکت نکردن در لیگ واترپلو چیست و آن را برطرف کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم با توجه به قابلیت ها و پتانسیل موجود در واترپلوی کشور مسئولان فدراسیون راهکارهای حضور بیشتر تیم ها در لیگ را در اختیار علاقه مندان به تیم داری قرار دهند تا این رشته ورزشی نیز بتواند جایگاه خود را مانند گذشته پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز