خبرگزاری کار ایران

والیبال جام‌قهرمانان‌قاره‌‌ها - ژاپن؛

والیبالیست‌های برزیل صدرنشین روز دوم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۴۹

فردا پنج شنبه تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها استراحت دارند و ۶ تیم شرکت کننده از روز جمعه مسابقات خود را در شهر توکیو ادامه خواهند داد.

دومین روز مسابقات والیبال قهرمانان قاره ها امروز چهارشنبه با ۳ بازی پیگیری شد و در نهایت برزیل در صدرجدول این رقابت ها ماند.

به گزارش ایلنا، در دومین روز مسابقات والیبال قهرمانان قاره ها سه دیدار برگزار شد که در نخستین بازی تیم ملی والیبال ایران موفق به شکست ۳ بر ۲ ایتالیا شد و دو امتیاز شیرین کسب کرد.

در دومین بازی امروز این رقابت‌ها نیز تیم برزیل ۳ بر صفر آمریکا را از پیش رو برداشت و با ۶ امتیاز از دو پیروزی در صدر جدول قرار گرفت.

تیم‌های روسیه و ژاپن میزبان نیز در سومین بازی دومین روز این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان ۳ بر صفر مغلوب روسیه شد تا قهرمان المپیک و جهام جهانی با سه امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گیرد.

در پایان دومین روز مسابقات والیبال قهرمانان قاره‌ها تیم ملی والیبال برزیل با ۶ امتیاز صدرنشین است، تیم ایتالیا با ۴ امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد و تیم های روسیه و آمریکا با ۳ امتیاز در مکان های سوم و چهارم جدول قرار گرفتند.

تیم ملی والیبال کشورمان با دو امتیاز در جایگاه پنجم است و ژاپن میزبان این رقابت ها نیز بدون امتیاز از ۲ بازی خود در انتهای جدول ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی قهرمانان قاره ها قرار دارد.

فردا پنج شنبه تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها استراحت دارند و ۶ تیم شرکت کننده از روز جمعه مسابقات خود را در شهر توکیو ادامه خواهند داد. تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود روز جمعه یکم آذرماه به مصاف روسیه خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز