خبرگزاری کار ایران

حتی یک استخر استاندارد نداریم؛

بصری: شناگران ما در استخرهای غیر استاندارد تمرین می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۷۳

برای توسعه و پیشرفت شنا در استان کردستان کلاس‌های مربیگری را هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان برگزار می‌کنیم تا تمامی علاقه‌مندان به این رشته بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس هیات شنای استان کردستان با اظهار امیدواری به توسعه شنا در این استان گفت: ساخت یک استخر استاندارد برای پیشرفت رشته‌های آبی در استان کردستان ضروری است.

به گزارش ایلنا، علی بصری در مورد توسعه شنا در این استان گفت: برای توسعه و پیشرفت شنا در استان کردستان کلاس‌های مربیگری را هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان برگزار می‌کنیم تا تمامی علاقه‌مندان به این رشته بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در تمامی رده‌های سنی شناگر داریم و در تمام رقابت‌های قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان شرکت می‌کنیم. نزدیک‌ترین رقابت پیش رو نیز رقابت‌های قهرمانی کشور است که پایان آبان‌ماه در استان فارس برگزار می‌شود که استان کردستان با ۸ شناگر در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

بصری با توجه به امکانات کم این استان یادآور شد: متاسفانه استان کردستان حتی یک استخر استاندارد در اختیار ندارد و شناگران ما در استخرهای غیر استاندارد تمرین می‌کنند و همین امر باعثعدم پیشرفت شنا در این استان شده است. در دولت سابق کلنگ یک استخر قهرمانی در این استان خورده شد اما هیچ‌گونه اقدامی در این رابطه صورت نگرفت. در حال حاضر رایزنی‌هایی در این رابطه شده که امیدوارم به نتیجه برسد.

رئیس هیات شنای استان کردستان در ادامه افزود: با همکاری فدراسیون توانستیم در فصل تابستان نخستین اردوی شناگران برتر نوجوانان کشور را به میزبانی کردستان برگزار کنیم. شناگرانی از سراسر ایران به همراه بهترین مربیان کشور در این اردو حضور داشتند و این موضوع باعثپیشرفت و توسعه شنا در این استان شده است. به طوری که در رقابت‌های مسافت کوتاه زنجان رکورد شناگران این استان نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز