خبرگزاری کار ایران

موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان؛

نماینده قصر شیرین: کابینه باید تکمیل شود

کد خبر : ۱۲۱۰۰۱

گودرزی می‌تواند در راستای ورزش استان‌ها و بدنه ورزش و جوانان برنامه مفیدی ارائه کند. وی دارای یک برنامه مدون است و می‌تواند این موضوع مغفول مانده را به سرمنزل مقصود برساند.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس نهم در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: وی یک روستازاده بوده و با شایستگی مراحل علمی و مدیریتی را پشت سر گذاشته تا درحال حاضر به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینی در نطق خود در موافقت با گودرزی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: گودرزی می‌تواند در راستای ورزش استانها و بدنه ورزش و جوانان برنامه مفیدی ارائه کند.

وی دارای یک برنامه مدون است و می‌تواند این موضوع مغفول مانده را به سرمنزل مقصود برساند.

نماینده قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کابینه باید تکمیل شود، چراکه چندین ماه است ورزش رها شده است و باید ورزش کشور در مسابقات جهانی و بین‌المللی شرکت داشته باشد و تعیین متولی در این امر بسیار مهم است.

به گفته وی؛ انتظار ما از گودرزی این است که با شناخت بتواند مشکلات جوانان را در حوزه شناسایی و بهبود بخشد.

حسینی بیان داشت: وی یک رزمنده واقعی است و سرباز ولایت است و ویژگی‌های خوبی برای توسعه وزارت ورزش و جوانان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز