خبرگزاری کار ایران

میرزاپور:

برای حضور در تیم ملی به تیم کشتی کفایتی پیوستم

کد خبر : ۱۱۹۰۰۹

حریفان ما در این مسابقات رقبای سختی هستند ولی در هر صورت هدف ما صعود به مرحله دوم لیگ برتر است.

کشتی گیر گروه ساختمانی کفایتی مشهد گفت: مدیرعامل باشگاه با میدان دادن به کشتی گیران جوان کار بزرگی انجام داده است.

به گزارش ایلنا، احمد میرزاپور که برای حضور در لیگ برتر با تیم گروه ساختمانی کفایتی به توافق رسیده است، اظهار داشت: پیش از آغاز مسابقات کشتی پهلوانی جهان با مدیران باشگاه های ثامن الحجج(ع) و گروه ساختمانی کفایتی برای حضور در این تیم ها صحبت کرده بودم ولی با توجه به حمایت هایی که مدیرعامل باشگاه کفایتی از من در مسابقات مختلف داشته است ترجیح دادم به این تیم بپیوندم.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه گروه ساختمانی کفایتی با میدان دادن به کشتی گیران جوان بومی، کار بزرگی انجام داده است، پشتوانه سازی برای کشتی استان و کشور امری بسیار مهم است که مسوولان این باشگاه به آن توجه می کنند.

میرزاپور با اشاره به این که تیمش در لیگ برتر در گروه سختی قرار گرفته است، افزود: حریفان ما در این مسابقات رقبای سختی هستند ولی در هر صورت هدف ما صعود به مرحله دوم لیگ برتر است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ام از حضور در این مسابقات حضور در تیم ملی است امیدوارم با روحیه ای که از قهرمانی اخیر به دست آورده ام به این هدف دست پیدا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز