خبرگزاری کار ایران

حالا نوبت اعتماد مجلسی‌هاست؛

داورزنی: نمایندگان دیگر نمی‌توانند بهانه‌ای بیاورند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۴

جامعه ورزش خوشحال است و حالا همه توقع دارند تا نمایندگان مجلس هم باور کنند سجادی فردی کاملا غیر سیاسی اما متخصص در ورزش است.

با معرفی شدن سید نصرا… سجادی به مجلس به عنوان وزیروزارت ورزش و جوانان، ورزشی ها از حالا برای شنیدن تعداد رای اعتماد مجلسی ها به او لحظه شماری می کنند.

به گزارش ایلنا، پس از ۳۴ سال اتفاقی بزرگی در راس ورزش ایران افتاد و آن هم مدیریت فردی ورزشی بر ورزش کشور است.

محمدرضا داورزنی در این خصوص گفت: بعداز اینکه سلطانی فر وصالحی امیری دو مدیر شایسته رای نگرفتند، حالا باید معرفی نصرا… سجادی به مجلس را باید به فال نیک بگیریم. چراکه وزیر پیشنهادی یکی از متخصص ترین افراد است. کسی که سابقه اجرایی سی و چهار - پنج ساله در ورزش دارد. البته کارنامه خوبی در سطوح مختلف؛ معلمی، قائم مقامی، دبیرکلی کمیته ملی المپیک، سرپرستی کاروان ایران در المپیک ها وبازیهای آسیایی، معاونت تربیت بدنی وزیر اموزش و پرورش دارد. همین مساله نشان می دهد که او از فضای دانش آموزی، دانشگاهی و ورزش قهرمانی و همگانی آگاهی کامل دارد.»

وی با اشاره به اینکه از رئیس جمهور باید تشکر کرد گفت: مجلسی‌ها معتقدند اگر به سلطانی‌فر و صالحی امیری رای ندادند تنها به دلیل این بود که آنها از جنس ورزش نیستند. اما با این اتفاقی که افتاد جای تشکر دارد از رئیس جمهور که به قولش عمل کرد و مردی از جنس ورزش را برای وزارت ورزش معرفی کرد. یکی از فرزندان شریف این انقلاب است که از سال ۶۰ با او افتخار همکاری دارم.

رئیس فدراسیون والیبال معتقد است حالا همه ورزشی‌ها از نمایندگان مجلس انتظار دارند: جامعه ورزش خوشحال است و حالا همه توقع دارند تا نمایندگان مجلس هم باور کنند سجادی فردی کاملا غیر سیاسی اما متخصص در ورزش است. اگر قرار است به شایسته سالاری، تخصص، متعهد و ولایت مدار رای دهند، حالا وقتش است. چراکه سجادی مصداق شعر آنچه خوبان همه دارند او یکجا دارد. نمایندگان دیگر نمی توانند بهانه‌ای بیاورند که شایسته وزارت نیست، یا وابسته به جناح و گروه خاصی است و…»
داورزنی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی مثبت ترین فرد است افزود: «او یکی از متعهدترین، قانونمندار ترین، متخصص ترین و ولایت مدارترین بچه های انقلاب است که در خدمت ورزش بوده. با کارنامه ای که دارد نیازی به تکذیب و یا تایید ندارد. او چهره مثبتی در ورزش دارد. ورزشی ها بعداز انتظاری طولانی حالا تنها توقع دارند تا مجلسی ها به جامعه ورزش اعتماد کنند. آنها بعد تحرک خوب را در ورزش می بینند.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز