خبرگزاری کار ایران

تابع تصمیم فدراسیون هستم؛

پورشیب: در + ۸۴ کیلوگرم راحت‌تر طلای خود را تکرار می‌کردم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۵۲

نظر کادر فنی و مسوولان فدراسیون این بود تا در امارات در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم مبارزه کنم و من نیز این مساله را پذیرفتم.

کومیته‌کای موفق ایران که تاکنون ۳ مدال قهرمانی آسیا و یک نشان زرین بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد، بازهم در جست وجوی طلای قهرمانی آسیا است.

به گزارش ایلنا، ذبیح الله پورشیب در سال‌های اخیر همواره از کومیته‌کاهای مطمئن ایران بوده که در مسابقات معتبر با کسب مدال به کار خود پایان داده است.

وی که با صلاحدید کادر فنی در مسابقات قهرمانی آسیا در یک وزن پایین تر مبارزه می‌کند، گفت: نظر کادر فنی و مسوولان فدراسیون این بود تا در امارات در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم مبارزه کنم و من نیز این مساله را پذیرفتم.

پورشیب عنوان کرد: سال‌ها در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم به روی تاتامی رفته و در مسابقات مختلف با بهترین مدال‌ها بازگشته‌ام و حریفان نیز توانایی فنی‌ام را می‌دانستند، اما نظر کادر فنی و مسوولان برایم مهم بود و به همین دلیل بدون مشکلی آن را پذیرفتم.

وی افزود: در لیگ جهانی ترکیه نیز در منهای ۸۴ کیلوگرم مبارزه کرده تا شرایط خود را بررسی کنم و به لطف خداوند نتایج خوبی نیز کسب کردم و بسیار خوشحالم در هر ۲ وزن توانسته‌ام نمایش مناسبی داشته باشم.

دارنده ۳ مدال طلای قهرمانی آسیا تصریح کرد: ‌ گمان می‌برم در به اضافه ۸۴ کیلوگرم راحت‌تر بتوانم مدال طلای خود را تکرار کنم اما تابع نظرات کادر فنی و فدراسیون هستم.

پورشیب ادامه داد: ‌تیم ایران از نفرات خوب و شایسته‌ای تشکیل شده که می‌توانند موفقیت‌های زیادی را در سطح آسیا و کاراته جهان برای ایران به ارمغان بیاروند. ملی پوشان ایران بدون هیچ مشکلی با امکانات موجود کنار آمدند تا به فکر موفقیت در قهرمانی آسیا باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز