خبرگزاری کار ایران

برای اعزام به امارات؛

اسامی تیم ملی بزرگسالان کومیته‌اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۳۰

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ آذر ماه به میزبانی امارات و در شهر دبی برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون کاراته اسامی کومیته کاهای بزرگسال ایران(مردان) را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محسن آشوری اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ آذر ماه به میزبانی امارات و در شهر دبی برگزار خواهد شد.

وی درخصوص اعضای تیم کومیته انفرادی ایران گفت: در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم مجید حسنی‌نیا، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم هامون درفشی‌پور، در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم سعید احمدی، در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم بهمن عسگری، در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم ذبیح‌اله پورشیب و در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم سجاد گنج‌زاده به روی تاتامی خواهند رفت.

آشوری درخصوص کومیته تیمی نیز گفت: حسین سمندر، سعید حسنی‌پور، ذبیح‌اله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری و حامد زیگساری اعضای تیم ایران را تشکیل می دهند.

وی همچنین ادامه داد: یک کومیته کا دیگر در ترکیب تیمی نیز به زودی و پس از بررسی‌های فنی اعلام خواهد شد.

آشوری گفت: مسابقات نوجوانان ۱۲ آذرماه، جوانان ۱۳ آذرماه و مسابقات کاتا و کومیته انفرادی بانوان و آقایان بزرگسال ۱۴ آذر ماه خواهد بود. ضمن اینکه رقابت‌های تیمی ۱۵ آذر ماه انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز