خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم بار دیگر شانسم را آزمایش کنم؛

حسنی‌پور: روند بهبودی‌ام سریع طی شد / آماده بازگشتم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۳۹

اگر کادر فنی با بازگشت زودهنگام به تیم ملی موافقت نکند، بدون هیچ مشکلی آن را می‌پذیریم و به فکر آینده خواهم بود.

کومیته‌کای وزن منهای ۵۵ کیلوگرم ایران که به تازگی پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرده، گفت: روند بهبودی‌ام بسیار سریع طی شد و آماده بازگشت به میادین هستم.

وحید حسنی‌پور که به دلیل آسیب‌دیدگی در لیگ جهانی استانبول، پای خود را به تیغ جراحان سپرد ادامه داد: به لطف خداوند، تلاش پزشکان و اراده ای که در این مدت داشتم، به خوبی دوران نقاهت را سپری کردم. در ابتدا فکر می‌کردم ماه‌ها باید از میادین به دور باشم اما شرایط خوبی دارم و چندی روزی است که تمرینات را آغاز کرده‌ام. حتی پزشکان تصور نمی‌کردند بتوانم به این زودی‌ها رقص پا داشته باشم.

حسنی‌پور گفت: به طور همزمان ۵ پزشک، فیزیوتراپ و بدنساز روند درمان را دنبال می‌کردند و خدارا شاکرم باز هم می‌توانم روی تاتامی باشم.

این کاراته‌کا درخصوص زمان بازگشت خود به میادین عنوان کرد: پزشک و فیزیوتراپ اجازه حضورم در تاتامی را صادر کرده‌اند و گمان می‌برم تا ۲۰ روز دیگر هیچ مشکلی برای مبارزه کردن نداشته باشم. با مسوولان فدراسیون و کادر فنی صحبت خواهم کرد تا اگر صلاح دیدند، برای حضور در قهرمانی آسیا بار دیگر شانس خودم را آزمایش کنم.

کومیته‌کای سبک وزن ایران در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت سریع به تاتامی برای وی ریسک بزرگی نیست، گفت: می‌دانم ریسک بزرگی انجام می‌دهم اما عشق به وطن و افتخار آفرینی باعثشد تا دوران نقاهت را سریع طی کنم. اگر کادر فنی با بازگشت زودهنگام به تیم ملی موافقت نکند، بدون هیچ مشکلی آن را می‌پذیریم و به فکر آینده خواهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز