خبرگزاری کار ایران

مسیر صالحی‌امیری را دنبال می‌کنم؛

شریعتمداری: تابع تصمیم رئیس‌جمهورم / امیدواریم بخت ورزش باز شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۳۲

تا زمانی که به عنوان سرپرست این وزارتخانه در مهلت قانونی هستم، مسیری را که تاکنون دولت طراحی کرده و صالحی‌امیری به عنوان سرپرست آن را اداره کرده بود را ادامه می‌دهم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: بخت ورزش اینگونه بوده که در دو دوره با رای مجلس انتخاب وزیر آن به تعویق بیافتد و امیدواریم این طلسم با معرفی وزیر سوم بشکند.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری بعد از جلسه شورای معاونین وزارت ورزش وجوانان در پاسخ به این سووال که آیا شما به عنوان وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی خواهید شد، گفت: به طور حتم این امر بستگی به تصمیم رییس جمهوری دارد و هر تصمیمی که وی بگیرد همان خواهد شد.

وی اظهارکرد: تا زمانی که به عنوان سرپرست این وزارتخانه در مهلت قانونی هستم، مسیری را که تاکنون دولت طراحی کرده و صالحی‌امیری به عنوان سرپرست آن را اداره کرده بود را ادامه می‌دهم و تلاش می‌کنیم این وزارتخانه با حفظ وضع موجود شرایط بهتری را نسبت به گذشته داشته باشد.

شریعتمداری یادآورشد: بعد از معرفی صالحی به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش و جوانان و انتخاب دو تن از آقایان برای وزارتخانه‌های دیگر و نظر مجلس در مورد وزارت ورزش و جوانان به طور طبیعی و قانونی دولت باید فردی را به عنوان سرپرست معین می‌کرد و این ماموریت به من داده شد که با حفظ سمت معاونت اجرایی مسوولیت سرپرستی وزارت ورزش و جوانان را در مدت باقی مانده تا مهلت قانونی بر عهده بگیرم.

شریعتمداری در پاسخ به این سووال که آیا تغییرات مکرر مسوول ورزش و تاخیر در تعیین آن در آستانه بازی‌های آسیایی به ضرر ورزش تمام نخواهدشد؟ گفت: به هر ترتیب دمکراسی فواید و مضراتی دارد که طبیعی است و دولت مکلف بود در یک مهلت معین به وسیله ریاست جمهوری افراد ذیصلاح را به مجلس معرفی کند و مجلس نیز در رد و قبول این افراد مختار بود.

وی درخصوص برنامه‌های خود در این وزارتخانه نیز اظهار کرد: در همین مدت کوتاه اداره این وزارتخانه توسط دولت تدبیر و امید، قدم‌های خیلی خوب و محکمی به خصوص درحوزه برنامه‌ریزی برای آینده ورزش و جوانان برداشته شده و وظیفه داریم در ادامه راه و اجرای برنامه‌ها تا معرفی وزیر اقدام کنیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: حدود ۳۰ میلیون نفر جوان در کشور زندگی می‌کنند که وزارت ورزش و جوانان باید برای آنها و مسایل و مشکلاتشان برنامه‌ریزی کند و در این راه ضمن استفاده از گروه‌های فکری، نخبگان ورزشی و جوانان، ارتباط خوبی نیز با دانشگاهیان و حوزه برگزار برقرار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز