خبرگزاری کار ایران

از نهم آبان ماه و در اندونزی؛

اجرای فنون پومسه روها در هشتمین دوره قهرمانی جهان

کد خبر : ۱۱۶۵۷۳

هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۳ پومسه از نهم الی دوازدهم آبان به میزبانی کشور اندونزی و در شهر بالی برگزار می شود.

هشتمین دوره رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۳ پومسه، از نهم آبان در اندونزی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۳ پومسه از نهم الی دوازدهم آبان به میزبانی کشور اندونزی و در شهر بالی برگزار می شود.

در این دوره از مسابقات، تکواندوکاران در دو بخش تیمی و انفرادی و در رده های سنی ۱۵ الی ۱۷ سال، ۱۸ تا ۲۹ سال، ۳۰ تا ۳۹ سال، ۴۰ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۹ سال و ۵۹ سال به بالا برگزار می شود.

مرجان سلحشوری، ‌ مهسا مردانی، نسترن ملکی، نگین گیل سمائی، ‌ فاطمه اسدپور، ‌آتوسا فرهمند و پریسا خانی به عنوان تکواندوکار، زهرا سروی سرپرست و نالی لی به عنوان مربی، ترکیب تیم ملی بانوان کشورمان را برای حضور در این مسابقات تشکیل می دهند.

در تیم ملی آقایان نیز،(کوروش بختیار، مهدی جمالی، ‌ اکبر فروزان، ‌ علی نادعلی، ‌حسین بهشتی، علی سلمانی، ‌ مهدی صمدیان تبار، ‌ احمد اخلاقی و سید حسن زاهدی) به عنوان پومسه رو و حسینعلی نظری به عنوان مربی، حضور دارند.

برنامه زمانبندی رقابت تکواندوکاران کشورمان در این دوره از مسابقات بدین شرح اعلام شد:

روز پنج شنبه ۹ / ۸ / ۹۲:

در نخستین روز مسابقات، در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال و در بخش انفرادی مرجان سلحشوری و کوروش بختیار به مصاف رقیبان می روند.

در رده سنی زیر ۴۰ تا ۴۹ سال و در بخش آقایان، محمد اخلاقی بر روی شیاپچانگ قهرمانی جهان برای کسب سکو به مصاف رقیبان می رود.

در بخش تیمی و در رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال(مهسا مردانی، ‌ نسترن ملکی و نگین گیل سمائی) ترکیب تیم بانوان کشورمان را در این دوره از رقابتها تشکیل می دهند.

روز جمعه ۱۰ / ۸ / ۹۲:

در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال و در بخش انفرادی بانوان آتوسا فرهمند به عنوان نماینده کشورمان حضور خواهد داشت، در این رده سنی و در بخش آقایان نیز علی سلمانی به مصاف تکواندو کاران خواهد رفت.

در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال و در بخش آقایان نیز سید حسن زاهدی به عنوان نماینده کشورمان، در شیاپچانگ قهرمانی جهان به اجرای فنون خواهد پرداخت.

در پومسه ابداعی نیز مهدی جمالی، به اجرای حرکات نمایشی خواهد پرداخت.

روز شنبه ۱۱ / ۸ / ۹۲:

در رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال مهدی جمالی در بخش انفرادی، هشتمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان حضور دارد.

در بخش آزاد و در سومین روز مسابقات نیز علی صمدیان تبار و فاطمه اسدپور در رده سنی بالای ۲۹ سال نیز به مصاف رقیبان خواهند رفت.

در این بخش و در رده سنی زیر ۲۹ سال، حسین بهشتی و مهسا مردانی به اجرای فنون خواهند پرداخت.

روز یکشنبه ۱۲ / ۸ / ۹۲:

در رده سنی ۱۸ تا۲۹ سال، نگین گئل سمائی در بخش انفرادی بانوان به مصاف رقیبان می رود.

در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال و در بخش بانوان فاطمه اسدپور، پریسا خانی و آتوسا فرهمند به عنوان نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

در رده سنی ۱۹ تا ۲۹ سال و در بخش آقایان و حسین بهشتی، اکبر فروزان و علی نادعلی به مصاف رقیبان خواهند رفت.

هفتمین دوره رقابت های قهرمانی جهان پومسه سال گذشته به میزبانی کلمبیا برگزار شد که در پایان، تیم ملی کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۷ برنز به مقام قهرمانی دست یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز