خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی پومسه - اندونزی؛

پومسه‌روهای ایران به بالی می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۱۶

مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۳ پومسه از نهم الی دوازدهم آبان‌ماه به میزبانی کشور اندونزی و در شهر بالی برگزار می‌شود.

تیم های ملی پومسه آقایان و بانوان کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۳ اندونزی، فردا شب راهی اندونزی می شوند.

به گزارش ایلنا، مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۳ پومسه از نهم الی دوازدهم آبان ماه به میزبانی کشور اندونزی و در شهر بالی برگزار می شود. در این دوره از مسابقات، تکواندوکاران در دو بخش تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسابقات قهرمانی جهان پومسه اندونزی در رده های سنی ۱۵ الی ۱۷ سال، ۱۸ تا ۲۹ سال، ۳۰ تا ۳۹ سال، ۴۰ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۹ سال و ۵۹ سال به بالا برگزار می شود.

پومسه روهای ملی پوش کشورمان به منظور حضور در این مسابقات، فردا شب یکشنبه پنجم آبان ماه ساعت ۲۲:۲۰، تهران را به مقصد بالی ترک می کنند.

مرجان سلحشوری، ‌ مهسا مردانی، نسترن ملکی، نگین گیل سمائی، ‌ فاطمه اسدپور، ‌آتوسا فرهمند و پریسا خانی به عنوان تکواندوکار، زهرا سروی سرپرست و نالی لی به عنوان مربی، ترکیب تیم ملی بانوان کشورمان را برای حضور در این مسابقات تشکیل می دهند.

در تیم ملی آقایان نیز، ‌ کوروش بختیار، مهدی جمالی، ‌ اکبر فروزان، ‌ علی نادعلی، ‌حسین بهشتی، علی سلمانی، ‌ مهدی صمدیان تبار، ‌ احمد اخلاقی و سید حسن زاهدی به عنوان پومسه رو و حسینعلی نظری به عنوان مربی، حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز