خبرگزاری کار ایران

تابع وزارت ورزش و جوانان هستیم؛

علی آبادی: مسوولیت ورزش کشور با وزارت ورزش است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۹

کمیته ملی المپیک به عنوان بخشی از ورزش و همراه با مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مشترکات زیادی دارند که باید به آن برسند.

محمد علی آبادی با تاکید بر اینکه در سیاست‌های کلی تابع وزارت ورزش و جوانان هستیم، نگاه سازمانی و تعریف شده صالحی امیری را توسعه بخش نظام ورزش و همکاریهای فیمابین دانست.

به گزارش ایلنا، رییس کمیته ملی المپیک که در پایان نشست امروز خود و اعضای هیات اجرایی با سرپریت وزارت ورزش و جوانان با پایگاه خبری ورزش و جوانان گفت و گو می کرد، راجع به نتایج این نشست گفت: کمیته ملی المپیک به عنوان بخشی از ورزش و همراه با مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مشترکات زیادی دارند که باید به آن برسند.

نشست صبح امروز برای برنامه ریزی رقابت های پیش رو انجام شد که طی آن تصمیمات مالی و کاری برای فدراسیون‌ها گرفته شود و در راس صحبت‌های این نشست موضوع انتخابات کمیته ملی المپیک بود که همه توافق داشتند این کار باید هر چه زودتر انجام شود. با درخواست ما برای برگزاری این انتخابات، صالحی امیری بحثبرگزاری انتخابات را به کمیته ملی المپیک واگذار کرد تا در اسرع وقت انتخابات برگزار شود. تاریخ تعیین شده ۲۵ آذر است که تا آن مدت اقدامات لازم انجام خواهد شد و ما در کنار مجموعه ورزش انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

علی‌آبادی در پاسخ به این سئوال که در دوره مدیریتی جدید، همکاری‌های وزارت و کمیته را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: مسوولیت ورزش کشور با وزارت ورزش و جوانان است. درست است کمیته ملی المپیک به عنوان یک نهاد مستقل، اساسنامه مستقلی دارد، اما واقعیت این است که باید در کنار وزارت ورزش و در کنار سیاست‌گذار اصلی ورزش، کارش را انجام دهد. بالطبع ما کارهایی داریم که در کمیته بین المللی المپیک و مجامع جهانی ورزش به صورت مستقل انجام می‌شود، اما اصولا وقتی رفتار سازمانی تعریف و به اجرا در آید، اختلافی پیش نخواهد آمد و امروز با نگاه صالحی، رویکرد وزارت ورزش و جوانان این است که وظایف هر دستگاه را به خودش واگذار کند. بدیهی است وزارت ورزش و جوانان به عنوان سیاستگذار اصلی ورزش بر روند امور نظارت عالیه دارد واین شرایط بهترین شکل اداره کردن است که از تنش جلوگیری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز