خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی یک تا ۲ میلیارد تومان را کرده‌ایم؛

دولت‌شاهی: می‌خواهیم جامی در شان جهان‌پهلوان تختی برگزار کنیم

کد خبر : ۱۱۲۹۱۰

ما حتی منابع مورد نیاز برای تامین هتل، بلیت های هواپیما و حتی جوایز مسابقات را نیز تامین کرده ایم تا انشاالله هیچ مشکلی پیش نیاید.

اسپانسر برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی پهلوانی جام تختی تاکید کرد که هدف آنها برگزاری رقابت‌هایی در شان جهان‌پهلوان تختی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دولت‌شاهی اسپانسر برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی پهلوانی جام تختی صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در این چند سال اخیر مسابقه بزرگی در حد نام جهان پهلوان تختی در ایران برگزار نشده ما سعی کردیم با همکاری فدراسیون ملی و بین المللی زورخانه‌ای اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی را با حضور ۳۳ کشور جهان در خرم آباد برگزار کنیم.

وی افزود: خوشبختانه با کمک این دو فدراسیون تمامی امکانات برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات انجام شده و ما حتی منابع مورد نیاز برای تامین هتل، بلیت های هواپیما و حتی جوایز مسابقات را نیز تامین کرده ایم تا انشاالله هیچ مشکلی پیش نیاید.

دبیر برگزاری مسابقات بین المللی کشتی پهلوانی در رابطه با جوایز این مسابقات گفت: ما براساس آنچه که توافق شده قرار است ۱۵ هزار دلار به نفر اول، ۱۰ هزار دلار به نفر دوم و ۷ هزار و ۵۰۰ دلار به نفرات سوم و چهارم در کنار سوغات استان لرستان تقدیم کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر برآورد هزینه‌های این مسابقات گفت: شخصا نه شرکتی دارم و نه تابلویی برای تبلیغ. خودم عضوی از جامعه ورزش زورخانه‌ای هستم و خواستیم رقابتی در شان نام پهلوان تختی برگزار کنم. ما برای آن مسابقات پیش‌بینی یک و نیم تا ۲ میلیارد تومان را کرده‌ایم و امیدواریم که مشکلی پیش نیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز