خبرگزاری کار ایران

والیبال زیر ۲۳ سال جهان - برزیل؛

جام قهرمانی در برزیل ماند + جدول رده‌بندی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۸۳

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان بزریل برای دومین بار به مصاف ونزوئلا رفت و این تیم را مجددا شکست داد.

مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان شب گذشته در برزیل برگزار شد و تیم والیبال برزیل میزبان این دوره از رقابت‌ها با شکست ۳ بر ۲ صربستان جام قهرمانی در خانه خود نگهداشت.

به گزارش ایلنا، ملی‌پوشان برزیل در این بازی در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۹ بر ۲۷،۲۱ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۳ موفق به شکست صربستان شدند و در ست‌های دوم و چهارم در برابر میزبان خود با امتیازهای ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۹ مغلوب شدند. در دیدار رده بندی این رقابت‌ها نیز تیم والیبال زیر ۲۳ روسیه ۳ بر یک بلغارستان را از پیش رو برداشت تا مدال برنز این رقابت‌ها در پرونده کاری خود ثبت کند.

عناوین برتر نصیب در دست برزیلی ها و صرب ها

در پایان مسابقات والیبال زیر ۲۳ سال مردان جهان اکثر عناوین انفرادی پست‌های مختلف نصیب برزیلی‌ها و صرب‌ها شد که برگزار کننده دیدار پایانی بودند. در حالیکه سهم هر کدام از دو تیم برزیل و صربستان ۳ بازیکن بود، یک بازیکن از روسیه به همراه یک بازیکن بلغاری هم در جمع ۸ نفر برتر پست های مختلف قرار گرفتند. الکساندر آتاناسوویچ، یورز کولاکوویچ و استانکوویچ از صربستان، دی سوزا، ماتیوس کوندا و رکاردو گومز از برزیل به همرام کوالیف پاسور تیم روسیه و راگین از بلغارستان برگزیدگان گروه VIS بودند.

زیر ۲۳ ساله‌های ایران در جایگاه پنجم جهان

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان بزریل برای دومین بار به مصاف ونزوئلا رفت و این تیم را مجددا شکست داد. شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۴،۲۳ بر ۲۱ و ۲۱ بر ۱۷ در برابر ونزوئلا به پیروزی رسیدند تا عنوان پنجم نخستین دوره این رقابت ها را به دست آورند. تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران در دور مقدماتی این رقابت ها موفق به شکست استرالیا، مکزیک و ونزوئلا شد و با توجه به پذیرش شکست در برابر روسیه و صربستان در این مرحله به چهار تیم دوم(تلاش برای عنوان پنجم تا هشتم) مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

ملی پوشان کشورمان در مرحله نیمه نهایی با شکست تونس ششمی خود را مسجل کرد و برای کسب عنوان پنجم در مرحله نهایی برای دومین بار با ونزوئلا روبرو شد که این تیم را نیز شکست داد تا در نخستین دوره این رقابت‌ها، عنوان پنجم را به دست آورد. در دیگر دیدار تیم آرژانتین موفق به شکست ۳ بر صفر تونس شد تا عنوان هفتم جهان را به دست آورد.
رده بندی نهایی این رقابت ها به قرار زیر است:
۱ - برزیل
۲ - صربستان
۳ - روسیه
۴ - بلغارستان
۵ - ایران
۶ - ونزوئلا
۷ - آرژانتین
۸ - تونس
۹ - استرالیا و مصر
۱۱ - جمهوری دومینیکن و مکزیک

قهرمانی بانوان چینی در مکزیک

همچنین در مرحله نهایی والیبال قهرمانی زنان زیر ۲۳ سال جهان در مکزیک، تیم والیبال زیر ۲۳ سال چین با شکست ۳ بر صفر جمهوری دومینیگن در دیدار نهایی موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد. در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها نیز ژاپن دیگر نماینده قاره آسیا موفق به شکست ۳ بر یک ایالات متحده شد تا مدال برنز نخستین دوره این رقابت‌ها را از آن خود کند.
تیم ترکیه نیز در مبارزه با ایتالیا ۳ بر صفر به پیروزی رسید تا عنوان پنجم را به دست آورد و زنان بززیل با شکست آلمان هفتم شدند.
رده بندی نهایی نخستین دوره مسابقات والیبال زیر ۲۳ سال قهرمانی زنان جهان به قرار زیر است:
۱ - چین
۲ - جمهوری دومینیگن
۳ - ژاپن
۴ - ایالات متحده
۵ - ترکیه
۶ - ایتالیا
۷ - برزیل
۸ - آلمان
۹ - آرژانتین
۱۰ - کوبا
۱۱ - کنیا
۱۲ - مکزیک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز