خبرگزاری کار ایران

والیبال ایران مقتدرانه حکومت می کند؛

قوچان نژاد: خولیو ولاسکو اسیر نام ها نمی شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۵۰

یکی از خصوصیات بارز و مثبت ولاسکو این است که اسیر نام ها نمی شود، او در هر مسابقه تاکتیکی خاص را برای تیم ملی تدارک می بیند و از بازیکنی که بهترین شرایط را دارد استفاده می کند.

یک کارشناس والیبال گفت: عملکرد تیم ملی ایران در رقابت های جام ملتهای آسیا فوق العاده بود.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان نژاد اظهار داشت: رویاهای قدیمی والیبال ایران برای موفقیت در آسیا و جهان دیگر پایان یافته است و امروز والیبال کشور با عزت و اقتدار و اعتماد به نفس کامل بر آسیا حکومت می کند.

وی افزود: حضور موفق و مثبت تیم ملی در رقابت های آسیایی و جهانی حاصل تلاش های چندین ساله است که امروز به بار نشسته به طوری که اکنون به عنوان یکی از قدرت های جهانی و قدرت برتر والیبال قاره کهن مطرح هستیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان با اشاره به اینکه نباید غرور این موفقیت ها ما را به سکون برساند، گفت: مطمئنا کشورهای شرق آسیا ساکت نخواهند بود و تلاش زیادی برای رسیدن به سطح والیبال ایران انجام خواهند داد، نباید از این موضوع غافل شد و باید برای تداوم این مسیر موفقیت آمیز برنامه ریزی مدبرانه ای داشت.

این کارشناس والیبال افزود: توجه به تیم های پایه ای و استعدادیابی از سطح رقابت های لیگ می تواند کمک شایانی به ادامه دار بودن این درخشش ها در سطح والیبال آسیا و دنیا داشته باشد.

قوچان نژاد در خصوص عملکرد کادر فنی تیم ملی هم گفت: یکی از خصوصیات بارز و مثبت ولاسکو این است که اسیر نام ها نمی شود، او در هر مسابقه تاکتیکی خاص را برای تیم ملی تدارک می بیند و از بازیکنی که بهترین شرایط را دارد استفاده می کند.

وی تصریح کرد: همزمانی مسابقات مختلف با رقابت های جام ملت های آسیا سبب شد در این رقابت ها کمتر شاهد حضور چهره های جدید در تیم ملی باشیم ولی مطمئنا اگر چهره ای در والیبال ایران معرفی شود ولاسکو به خوبی از آن استفاده خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز