خبرگزاری کار ایران

رسول خادم:

برنامه استراتژیک باید از برنامه تقویمی خارج شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۵

من به عنوان یک ورزشکار این موضوع را با پوست و گوشت و استخوان خود حس کرده ام که برنامه ریزی فنی در ورزش پیچیدگی های خاص خود خود را دارد.

مشاور عالی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه نشست سرپرست وزارت ورزش و جوانان با روسای فدراسیون‌ها و معاونان وزارتخانه گفت: برنامه استراتژیک باید از برنامه تقویمی خارج شود.

به گزارش ایلنا، ‌ رسول خادم در این نشست با رخصت از بزرگان حاضر در جلسه سخنانش را اینگونه آغاز کرد: تنها نکته‌ای که در بنده برای قبول مسوولیت در کنار دوستان در وزارت ورزش و جوانان انگیزه ایجاد کرد بحثبرنامه‌ریزی استراتژیک بود.

وی که از سوی دکتر صالحی ماموریت استقرار نظام برنامه‌ریزی استراتژیک در بخش ورزش و جوانان کشور را یافته، افزود: درست و غلط بودن عملکرد در برنامه واکنش‌های گسترده داشته و خواهد داشت و باید برنامه‌ریزی استراتژیک از برنامه ریزی تقویمی خارج شود.

خادم تصریح کرد: من به عنوان یک ورزشکار این موضوع را با پوست و گوشت و استخوان خود حس کرده‌ام که برنامه‌ریزی فنی در ورزش پیچیدگی‌های خاص خود خود را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این برنامه، یک سند ماندگار برای ورزش باشد نه یک برنامه کتابخانه‌ای. این برنامه می تواند به عنوان یک الگو نه تنها در حوزه ورزش بلکه در مجموع برنامه ریزی مدیریتی درکشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز