خبرگزاری کار ایران

ایرادات را باید برطرف کنیم؛

کافی: بازرسان آسیا از امکانات هندبال مشهد رضایت داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۶۷

طبق اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا اگر قرار باشد این رقابت‌ها در ایران برگزار شود، تنها مشهد باید میزبان مسابقات باشد.

دبیر هیات هندبال خراسان رضوی گفت: بازرسان کنفدراسیون هندبال آسیا از مجموعه امکانات مشهد رضایت داشتند.

به گزارش ایلنا، عبدالله کافی درخصوص بازدید بازرسان کنفدراسیون هندبال آسیا از امکانات و شرایط مشهد برای میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: هیات بررسی‌کننده برای شرایط میزبانی مشهد، از هتل‌ها و سایر امکانات شهری و همچنین سالن‌های ورزشی شهید بهشتی و دانشگاه فردوسی بازدید کردند.

وی افزود: جلساتی را هم با مسوولان و مدیران مرتبط با این میزبانی برگزار کردیم و شرایط را مورد بررسی قرار دادیم.

کافی ادامه داد: هیات بازدیدکننده در مجموع از شرایط مشهد رضایت داشتند ولی یکسری ایرادات فنی و تجهیزاتی وجود داشت که قرار شده در صورت دریافت امتیاز میزبانی، آنها را بر طرف کنیم.

دبیر هیات هندبال خراسان رضوی گفت: طبق اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا اگر قرار باشد این رقابت‌ها در ایران برگزار شود، تنها مشهد باید میزبان مسابقات باشد.

وی تصریح کرد: در هر صورت قرار شده پس از بازدید از امکانات سایر کشورها که نامزد برگزاری این رقابت‌ها هستند، نتیجه نهایی به ما اعلام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز