خبرگزاری کار ایران

اشکان شکوفی:

حضور پرسپولیس، لیگ تنیس را به تکاپو انداخته است

کد خبر : ۱۱۰۵۳۴

امیر سوری که سابقه حضور در تیم ملی را دارند، آکیل خان که جزو نفرات اول و دوم پاکستان هستند، در جام دیویس حضور داشتند و سال قبل هم ما را همراهی کردند، در این فصل پرسپولیس را همراهی می‌کنند.

تنیسور ملی‌پوش پرسپولیس گفت: حضور پرسپولیس در رقابت‌های تنیس از همین حالا تحرک خاصی را بین سایر تیم‌ها ایجاد کرده است که باعثپیشرفت تنیس می‌شود. بعد از اعلام آمادگی پرسپولیس، تیم‌ها در حال تقویت خود هستند ولی ما با انگیزه قهرمانی در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، اشکان شکوفی که در سن ۱۸ سالگی اولین جام خود را دریافت کرده است، درباره شرایط تیم گفت: رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در چهار مرحله در شهرهای ارومیه، تهران، یزد و کیش برگزار می‌شود و ۹ تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند. مرحله اول مسابقات در ارومیه از ۲۰ مهر ماه آغاز می‌شود و یک ماه بعد، دور دوم را برگزار می‌کنیم. دورهای سوم و چهارم هم آذر ماه برگزار می‌شود. دی ماه هم جام حذفی را با ۳۲ تیم در پیش داریم که در آن مسابقات، مدافع عنوان قهرمانی هستیم.

بلند قامت‌ترین مرد تاریخ تنیس ایران خاطرنشان کرد: غیر از من، امیر سوری که سابقه حضور در تیم ملی را دارند، آکیل خان که جزو نفرات اول و دوم پاکستان هستند، در جام دیویس حضور داشتند و سال قبل هم ما را همراهی کردند، در این فصل پرسپولیس را همراهی می‌کنند. امیر رضا منتقمی هم عضو جوان تیم ما است که دو سال در مالزی تمرین می‌کرد. او جوانی با انگیزه و از استعدادهای این رشته است که در جام حذفی هم در چند رویارویی برای ما بازی کرد که به پیروزی هم رسید و در برنامه داریم که در لیگ برتر به او فضا بدهیم. آقای سیف‌ا… بهزاد هم مربیگری تیم را بر عهده دارند.

شکوفی که از سن ۱۷ سالگی به عضویت تیم ملی تنیس در آمد و سابقه ۱۵ سال حضور در تیم‌های ملی را دارد، درباره پیش‌بینی خود از نتایج تیم پرسپولیس تصریح کرد: ما تیم خوبی بسته‌ایم و مدعی قهرمانی هستیم. امیدواریم هواداران پرسپولیس هم با استقبال از رقابت‌های ما، هم خودشان از این بازی‌ها لذت ببرند، هم شانس بیشتری برای بچه‌ها ایجاد کنند و هم رونق خاصی به این رقابت‌ها بدهند چون تمام هدف ما کسب عنوان قهرمانی است.

وی ادامه داد: البته با اعلام حضور تیم تنیس پرسپولیس، سایر تیم‌ها که در حال تقویت خود بودند، انگیزه بیشتری پیدا کرده‌اند. آنها هم از نفرات ملی پوش بهره می گیرند و به دنبال تنیسورهای خوب خارجی هستند که این مساله مسوولیت ما را در قبال باشگاه سنگین تر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز