خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۱۴۱)؛

سیفی و عباسی هم طلایی شدند / پایان کار ووشو با ۱۲ مدال

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۹۲

تیم ووشوی اعزامی به ما با ۶ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز به کار خود در سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پایان دهد.

دو سانداکار دیگر ایران نیز موفق شدند با برتری در دیدار فینال ۲ طلای دیگر به تعداد طلاهای کاروان ایران اضافه کنند تا تعداد مدال های ورزشکاران ایران در روز نهم و پایانی رقابت ها به عدد بیست و هفت برسد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، ابتدا محسن محمدسیفی در وزن ۶۵کیلوگرم مقابل روسلان از آذربایجان قرار گرفت چنان مقتدرانه در این رقابت به میدان آمد که حریف آذربایجانی پیکار را در همان دقیقه اول نیمه کاره رها کرد و به بهانه مصدومیت حاضر به ادامه مبارزه نشد تا طلای این وزن به راحتی محمد سیفی برسد.

همچنین در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز سجاد عباسی در یک مبارزه یک طرفه و مقتدارانه حریف الجزایری خود را به راحتی شکست داد. در این مبارزه عباسی در دو راند متوالی عبدالحکیم از الجزایر را مقهور قدرتنمایی خود کرد تا بیست و هفتمین مدال طلای کاروان ایران را به نام خود ثبت کند.

با این مدال طلا، تیم ووشوی اعزامی به ما با ۶ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز به کار خود در سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پایان دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز