خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۷۳)؛

رجبی: حریفان قدرتمندی نداشتم / باید امکانات و مربی به ما بدهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۷۵

خوشحالم توانستم برای ایران طلا بگیرم. ۴۴ کشور در این رقابت ها حضور دارند پس سطح بازی ها پائین نیست و من خوشحالم مدال طلا را کسب کردم.

برنده مدال طلای پرتاب وزنه زنان سومین دوره بازی های اسلامی تاکید کرد که اگر امکانات خوبی را در اختیار ورزشکاران بانوی ایرانی قرار دهند شانس کسب مدال در بازی های مختلف را دارا هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، لیلا رجبی پس از قهرمانی در رشته پرتاب وزنه سومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با بیان این مطلب تاکید کرد: پرتابگر زن ایران گفت: بار ها گفته ام رقیبان اصلی من ورزشکارانی از اروپا، آمریکا و چین هستند و در این دوره از رقابت ها می دانستم حریفان چندان قدرتمندی ندارم.

وی ادامه داد: خوشحالم توانستم برای ایران طلا بگیرم. ۴۴ کشور در این رقابت ها حضور دارند پس سطح بازی ها پائین نیست و من خوشحالم مدال طلا را کسب کردم.

رجبی همچنین با بیان اینکه برای موفقت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ نیاز به مربی و امکانات مناسب دارم، تاکید کرد: باید امکانات مناسب در اختیار ورزشکاران خانم قرار بگیرد تا بتوانند در میادین مختلف به موفقیت برسند.

وی متذکر شد: در ایران مربی پرتاب خوب نداریم که باید کمک شود مربی خوبی داشته باشم تا بتواند سطح من را بالاتر ببرد.

برنده مدال طلای پرتاب وزنه بانوان همچنین افزود: من می داتم که اکثر فدرایون های ورزشی مشکل مالی دارند ولی باید قبول کنیم که باید امکانات داشته باشیم تا بتوانیم موفق شویم. بانوان ایرانی اگر امکانات خوبی داشته باشند شانس زیادی برای کسب مدال هم خواهند داشت. امیدوارم برای بازی های اسیایی ۲۰۱۴ این امکانات فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز