خبرگزاری کار ایران

با میزبانی مشهد برگزار شد؛

رقابت‌ بدمینتون‌بازان نونهال و نوجوان کشور برای رنکینگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۱

اولین دوره مسابقات با حضور ورزشکارانی از ۲۲ استان روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه در سالن بدمینتون شهید فخار مشهد برگزار شد.

دبیر هیأت بدمینتون خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۶۰ ورزشکار از سراسر کشور در رقابت‌های رنکینگ نونهالان و نوجوانان مشهد با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش ایلنا، مجید زرچی اظهار کرد: اولین دوره مسابقات رنکینگ بدمینتون نونهالان و نوجوانان کشور با حضور ورزشکارانی از ۲۲ استان روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه در سالن بدمینتون شهید فخار مشهد برگزار شد.

وی افزود: در رده سنی نونهالان و در بخش یک نفره این رقابتها ۱۱۳ ورزشکار شرکت کردند که در پایان علی باستانی از استان اصفهان و مهرداد خان محمدی از زنجان به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند. رضا پورموسی از خراسان رضوی و متین مقیمی از سمنان نیز مشترکاً سوم شدند.

دبیر هیأت بدمینتون خراسان رضوی ادامه داد: در بخش بازی‌های دو نفره رده سنی نونهالان نیز ۳۶ تیم با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم دو نفره محمدمعین کشاورز و عرفان ناصری از قم به مقام قهرمانی رسیدند، تیم دو نفره آذربایجان غربی متشکل از پرهام خان زاده و افشین اردشیری نیز به مقام دوم دست یافتند و نمایندگان سیستان و بلوچستان و زنجان نیز مشترکاً سوم شدند.

وی با اشاره به حضور ۱۵۵ بدمینتون‌باز نوجوان در رقابت‌های رنکینگ کشوری در مشهد، اظهار داشت: در بخش یک نفره این رده سنی امیر جباری از همدان اول شد، محمدامین علی اکبریان از خراسان رضوی به مقام دوم دست یافت، کیانوش افشاری و امیر باهنگ به ترتیب از استانهای زنجان و سیستان و بلوچستان نیز به مقام سوم مشترک این رقابت‌ها دست یافتند.

زرچی به رقابت ۵۵ تیم دو نفره در بخش دوبل مسابقات رنکینگ نوجوانان کشور اشاره و بیان کرد: تیم بدمینتون خراسان رضوی با ترکیب محمد قنبری و سجاد امانیان بالاتر از تیم زنجان به مقام اول این رده سنی رسید و نمایندگان استان های سیستان و بلوچستان و قم نیز مشترکاً سوم شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز