خبرگزاری کار ایران

لطفی: هنوز شگفتی ساز هستیم/ امیدوارم دیگر خبری ناراحت کننده‌ای نشنویم

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۲۳۱

مدافع پارس جنوبی جم درباره دو پیروزی متوالی شاگردان مهدی تارتار با وجود هفته‌های ناکامی از کسب سه امتیاز اظهار داشت: هفته‌های متوالی بود که در کسب نتیجه گیری روند بدی داشتیم اما باید بگویم که هنوز هم شگفتی ساز هستیم.

مجتبی لطفی در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط بازیکنان پارس جنوبی در تعطیلات با وجود دو پیروزی متوالی، اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و خداراشکر قبل از بازی با پدیده از آن فشار خارج شدیم و به آرامش نسبی رسیدیم. هفته‌های متوالی بود که در کسب نتیجه گیری روند بدی داشتیم اما باید بگویم که هنوز هم شگفتی ساز هستیم.

مدافع پارس جنوبی درخصوص بازی هفته بیست و چهارم مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: در حال حاضر تمرکز تیم تبریزی بین آسیا و لیگ ایران است و به نظرم فرصت خوبی است تا از شرایط استفاده کنیم و سه امتیازی دیگر کسب کنیم تا در رده دوم هم پیش برویم.

او ادامه داد: بالاخره اگر بخواهیم از نظر رقابت‌های فوتبال حساب کنیم هرچه از رقابت‌های لیگ امسال گذشت، تیم‌ها نسبت به هم شناخت بیشتری با آنالیز و مشاهده فیلم بازی‌ها حساب می‌کنند. اعتقاد ندارم که ضعیف عمل کردیم و بیشتر اوقات بدشانس بودیم و توپ هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. خداراشکر از فشار خارج شدیم و به پیشروی این روند امیدوار هستیم.

مدافع پارس جنوبی درباره اختلاف امتیازها بین تیم‌های بالای جدولی و پیش بینی‌اش از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در رده پنجم هستیم و فکر می کنم پتانسیل این را داریم که آسیایی شویم. یک مقدار باید تمرکز را بالاتر ببریم.

لطفی مشکلات مالی را در نتیجه گیری موثر ندانست و افزود: مشکلات مالی همه جا وجود دارد و نمی‌توان گفت که تنها مختص تیم ماست. در حال حاضر شاید شرایط سخت باشد اما مطمئنیم که برطرف می‌شود و تمرکز ما روی رقابت‌هاست.

مجتبی لطفی ضمن ابراز همدردی با داغدیدگان سانحه هوایی امروز ادامه داد: با شنیدن این خبر شوکه شدم و از طرف خودم و تیم پارس جنوبی جم از صمیم قلب برای خانواده‌های داغدیده ابراز همدردی می‌کنم و به آنها تسلیت می‌گویم. واقعا امسال انواع و اقسام اتفاق‌های ناگوار را دیدیم و امیدوار دیگر خبری ناراحت کننده‌ای نشنویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز