خبرگزاری کار ایران

ناامید نیستیم و تا آخرین هفته برای آسیا می‌جنگیم

نیازمند: کم کاری در کار نبود؛ فقط بدشانس بودیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۲۰۵

دروازه بان جوان پیکان درباره روند امتیازگیری مجدد تیم تهرانی و بازی‌های پیش رو صحبت کرد.

سید پیام نیازمند در گفت و گو با ایلنا، درباره روند پیگیری تمرینات پیکان پس از پیروزی مقابل فولاد در دیدار معوقه گفت: خداراشکر بعد از روزهای سختی که پشت سر گذاشتیم و ده بازی که نمی‌توانستیم بدشانسی آوردیم، دو بازی متوالی برنده شدیم و در بالای جدول حضور داریم.

او ادامه داد: تمریناتمان خیلی منظم پیگیری می‌شود و با توجه به برنامه و خواسته‌های آقای جلالی پیش می‌رویم. پیکان دوباره جان گرفته و با برتری مقابل سیاه جامگان و گسترش فولاد تبریز 6 امتیاز حساس جمع آوری کردیم.

دروازه بان پیکان با گلایه از انتقادها پیرامون نتیجه گیری پیکان گفت: می گفتند ما کم کاری می کردیم و حواشی زیادی ایجاد کردند و قبول دارم مدت طولانی بود که نبرده بودیم؛ اما کم کاری نکردیم. تمامی بازیکنان و کادرفنی همیشه به دنبال رقم زدن بهترین نتایج بودند و اگر اینطور پیش رفته بخش اعظمی به دلیل بدشانی است.

او ادامه داد: بالاخره حواشی پر سر و صدایی که اطراف ما ایجاد کردند درصدی روی تمرکز بازیکنان و همه تیم تاثیر داشت به هر حال توجیه مناسبی نبود که به این دلیل امتیازهای زیادی از دست دادیم. متاسفانه این اتفاق ها ادامه دار بود اما دیگر اتفاق نمی‌افتد.

نیازمند درباره رویارویی با گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و چهارم اظهار داشت: با این تیم در هفته اولی که آقای کریمی آغاز به کار کرده بودند بازی کردیم و پس از ما به روند بردهای پیاپی رسیدند. آن زمان در انتهای جدول بودند و پس از گسترش با تراکتورسازی بازی سختی داریم.

دروازه بان جوان پیکان درخصوص امیدواری به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: صد در صد به کسب سهمیه امیدوار هستیم و دلیل ندارد که ناامید باشیم. رقابت‌ها ادامه دارد و تا آخرین هفته برای این هدف می‌جنگیم. خداراشکر مشکلات مالی نداشتیم و بازیکنان روی لیگ برتر متمرکز هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز