خبرگزاری کار ایران

آقای افتخاری به علیرضا منصوریان کنایه نزن

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۱۴۹

«استقلال علی‌اصغری بازی نمی‌کند»؛ این تعبیر رضا افتخاری، مدیرعامل آبی‌پوشان از بازی تیم تحت امرش برابر الریان قطر است.

به گزارش ایلنا، آن مسابقه با نتیجه مساوی دو - دو به پایان رسید، اما استقلال در نیمه دوم برای جبران گل روی دروازه حریف فشار آورد و در آخرین دقایق نتیجه گرفت. حالا مدیرعامل باشگاه از لفظی در توصیف بازی تیمش استفاده می‌کند که به نظر می‌رسد در دلش حاوی طعنه و کنایه به سرمربی سابق تیم است. علیرضا منصوریان ماه‌هاست که از استقلال رفته و در این مدت هرگز یک جمله هم در مورد این تیم حرف نزده، اما کنایه‌ها به او تمامی ندارد. حالا یکی مثل حسن زمانی به طور کاملا صریح و مستقیم حرفش را می‌زند و حتی ماجرای رستوران‌داری منصوریان را هم به باد متلک می‌گیرد، یکی هم مثل افتخاری ترجیح می‌دهد طعنه بزند و در لفافه سخن بگوید. اینکه استقلال علی‌اصغری بازی نمی‌کند، یعنی یک زمان بازی می‌کرده و این مقطع، درست همان زمانی است که همین آقای افتخاری مدیرعامل باشگاه بوده است!

نخست آنکه بهتر است تیم مدیریتی استقلال اگر از کار شفر راضی هستند، صرفا در چارچوب اعلام رضایت از خود مربی آلمانی حرف بزنند و نکوشند تا با یک تیر دو نشان بزنند و همزمان، عملکرد منصوریان را هم زیر سوال ببرند. علیمنصور در مدتی که از استقلال رفته همه کنایه‌ها را شنیده و یک کلمه هم حرف نزده. در این چند ماه خیلی‌ها به او طعنه زده‌اند؛ از بازیکنانی مثل وریا غفوری و یعقوب کریمی که این دومی را حتی شفر هم نخواست تا اعضای محترم هیات‌مدیره. منصوریان اما سکوت کرده و حرفی نمی‌زند. این در حالی است که او اگر قفل دهانش را باز کند و هر حرفی در جواب به این متلک‌ها بزند، بی‌گمان برای استقلال حاشیه درست خواهد شد. خب سوال این است که دوستان چرا دل‌شان می‌خواهد آنقدر به این بازی لوس و بی‌نمک ادامه بدهند که کاسه صبر منصوریان هم لبریز شود و یک جنگ جدید و کاذب راه بیفتد؟ او خوب یا بد کارش را کرده و رفته و حالا هم سر جایش نشسته؛ آیا بهتر نیست شما هم سر جای‌تان بنشینید؟

دوم اینکه گیریم حق با افتخاری باشد و استقلال در دوره کادرفنی قبلی بر خلاف امروز علی‌اصغری بازی می‌کرده؛ خب مقصر این داستان کیست؟ آیا در آن زمان هوادار استقلال مسوولیت داشته و باید تصمیم می‌گرفته یا عنان اختیار تیم در دست افتخاری بوده است؟ هنوز هم آرشیو سایت‌ها و مطبوعات پر است از حمایت‌های قدرتمندانه افتخاری از منصوریان که در مقاطع مختلف صورت گرفت. رفاقت او و علیمنصور چنان بود که وقتی بحث محرومیت استقلال از جذب بازیکن پیش آمد، منصوریان به سود افتخاری علیه مدیران سابق باشگاه حرف زد و یک لشکر را با خودش دشمن کرد. آن روزها اما ظاهرا استقلال علی‌اصغری بازی نمی‌کرد؛ در غیر این صورت افتخاری حداقل بعد از باخت شش‌گله آبی‌ها برابر العین امارات کادرفنی را تغییر می‌داد تا استقلال زودتر روی ریل پیشرفت بیفتد. آقای مدیرعامل اما در آن زمان تصمیم دیگری گرفته و بنابراین خیلی دردناک است که حالا بخواهد در مورد آن دوران با زبان طعنه و کنایه حرف بزند.

بردیا احمدی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز