خبرگزاری کار ایران

انتقادعباس جدیدی ازبی تدبیری در مدیریت کشتی کریمی با رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۹۷

دارنده 5 نشان کشتی آزاد جهان و المپیک معتقد است بی تدبیری صورت گرفته از سوی کادرفنی باعث شد که مصاف علیرضا کریمی با کشتی گیر رژیم صهونیستی به یک معضل برای کشتی کشور تبدیل شود.

عباس جدیدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا افزود: متاسفانه کادرفنی کشتی آزاد کشورمان در هنگام مصاف علیرضا کریمی با کشتی گیر روسی با بی‌تدبیری باعث شد که مدرک لازم برای برخورد با کشتی ایران در اختیار رقبا قرار بگیرد.

وی ادامه داد: فریادهای بی مورد کادرفنی کشتی آزاد کشورمان و ثبت و ضبط این فریادها و ارائه به کمیته ملی المپیک کشتی کشورمان را با مشکلات زیادی روبرو ساخت.

دارنده نشان نقره المپیک آتلانتا گفت: مگر در زمان فدراسیون یزدانی خرم و قبل از آن کشتی‌گیران ما پیش از تقابل با کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی برخورد نمی‌کردند چرا آن زمان چنین مشکلاتی برای ما به وجود نیامد؟

جدیدی اضافه کرد: به هر حال نحوه مدیریت این موضوع صحیح و مدبرانه نبوده است و نباید صورت مسئله را پاک کرد با کمی تدبیر می‌شد جلوی این همه هزینه را گرفت.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال همه ما تابع سیاست‌های نظام هستیم و علیرضا کریمی هم باید بر اساس منافع ملی کشورش عمل کند.

قهرمان کشتی آزاد 1998 تهران در پایان در مورد وضعیت کشتی آزاد تاکید کرد: من ارزیابی خوبی از وضعیت کشتی ندارم به هرحال نتایج کسب شده طی سال‌های گذشته در رده های سنی مختلف نشان دهنده اوضاع کشتی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز