خبرگزاری کار ایران

فرصتی طلایی برای درخشش در روسیه

10 راز موفقیت خامس رودریگز در بایرن مونیخ (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۴۸۱

هافبک بایرن مونیخ که به صورت قرضی در از رئال مادرید به بوندس لیگا انتقال یافته، در بهترین شرایط آمادگی به سر می‌برد و به احتمال بسیار زیاد یکی از ستاره‌های این دوره جام جهانی خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، روزها به سرعت در حال گذر هستند و به جام جهانی 2018 نزدیک می‌شویم. بسیاری از کلمبیایی‌ها معتقدند خامس رودریگز بار دیگر می‌تواند در بهترین فرمش در این تورنمنت حاضر شود. چهار سال پیش این فوتبالیست در برزیل نمایش خیره‌کننده‌ای داشت جایی که او آقای گل شد. عملکرد او سبب شد تا به رئال مادرید بپیوندد و زیر نظر رافائل بنیتز رشد کند.

10 راز موفقیت خامس رودریگز در بایرن مونیخ (گزارش ویژه)

همه چیز در نهایت با تصمیم اشتباه زین الدین زیدان پیش رفت و او اکنون در بایرن مونیخ بهترین دوران حرفه‌ای اش را پشت سر می‌گذارد. موفقیت‌های خامس جنبه‌های مختلفی دارد. او ویژگی‌هایی دارد که به عنوان یکی از ستاره‌های جام جهانی روسیه شناخته می‌شود. 10 اسرار موفقیت اخیر او را در ادامه می‌خوانید:

1. کنترل: خامس به راحتی می‌تواند رقیب را فریب بدهد. استعداد ذاتی او به گونه‌ای است که سه بازیکن را با یک حرکت و لمس توپ محو می‌کند و همین به او کمک کرده تا در میانه میدان یا در هر نقطه‌ای از خط حمله بازی کند.

2. ابداع گری و قوه تخیل: شماره ده قابلیت یافتن فضاهایی را دارد که دیگران نمی‌توانند در حالت عادی آن را پیدا کنند. او این توانایی را در چندین بازی فصل جاری نشان داده است. دیدگاه و بازی او در میانه زمین شبیه به میشل لادروپ و بازیکنان بزرگی مانند اوست که کمک بزرگی به هم‌تیمی‌هایش انجام می‌دهد.

3. دقت و ظرافت: این نکته راجع به خامس مورد توجه است که او قابلیت بازی با پای چپ را دارد. چند بازیکن در حال حاضر در سطح دقت او حضور دارند. یکی از بهترین ضربه‌های او با پای چپ دیدار مقابل دیپورتیوو لاکرونیا بود که توپ سمت راست دروازه قرار گرفت.

10 راز موفقیت خامس رودریگز در بایرن مونیخ (گزارش ویژه)

4. هوش و زیرکی: بخش بزرگی از فوتبال سوای قوای جسمانی به مسائل روحی و روانی مربوط می‌شود. او نمایش در یک بازی را پیش از دیگران می‌بیند و این اتفاق ویژه برای بازیکنی است که قوای جسمانی شگفت انگیزی ندارد. او سریعتر از بقیه فکر می‌کند، که به او کمک می‌کند از شرایط پیچیده خارج شود.

5. غیرقابل پیش بینی: یکی از تفاوت‌های خامس با بازیکنان دیگر این است که، به غیر از بسیار خوب بودن در خارج از منطقه، او نیز در داخل زمین خوب است. او دارای تمام ویژگی های یک شماره 9 است و قادر به اتمام یک ضربه از سر یا هر پا با اثربخشی بزرگ است.

6. گلزنی: بازیکنان زیادی وجود دارند که پاسکاری خوبی دارند یا از لحاظ تکنیکی بسیار خوب هستند اما اغلب در گلزنی ناکام هستند که ارزشمندترین جنبه بازیکن در زمین فوتبال است. او از ظرافت خاصی در این جنبه برخوردار است و داخل و خارج از محوطه جریمه دقت بی نظیری در گلزنی دارد؛ نمونه بارز آن در جام جهانی قبلی و گلزنی به اروگوئه است.

10 راز موفقیت خامس رودریگز در بایرن مونیخ (گزارش ویژه)

7. توپ‌ها مرده: بایرن در حال حاضر از گلزنی‌های خامس رودریگز روی ضربات ایستگاهی لذت می‌برد. او در چندین بازی این کار را انجام داد.

8. کنترل اوپ با بالای تنه: این به صورت اتفاقی نیست که خامس بارهای بار در دوران حرفه‌ای اش پس از کنترل با سینه و شوتزنی به گلزنی رسیده باشد. باید گفت او استاد این نوع کنترل است.

9. پاس‌های پایانی: بازی کردن او در حوالی محوطه جریمه باعث شده تا خامس متخصص پاس‌های نهایی شود. رساندن توپ به بهترین موقعیت برای گلزنی یکی از فضایل هافبک کلمبیایی است.

10. مدیر اجرایی: رودریگز در میانه میدان برای هم تیمی‌هایش یک درمان و برای رقبا یک کابوس است. به همین دلیل او تنها کسی است که در بایرن این اقدام را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز