خبرگزاری کار ایران

هزینه 400 میلیونی استقلال برای سفر به قطر!

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۷۴

کاروان تیم فوتبال استقلال ساعت 19 یکشنبه هفته جاری تهران را به مقصد قطر ترک کردند تا خود را برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به دوحه برسانند.

به گزارش ایلنا، استقلالی ها برای دیدار مقابل الریان که در دوحه برگزار شد هتل میلینیوم را برای محل اقامت خود انتخاب کردند. آبی پوشان پس از ورود به قطر در این هتل مستقر شدند و در نهایت روز سه شنبه هم بازی خود را برابر الریان انجام دادند.

اما از آنجایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدار آبی پوشان ایران برابر الهلالی ها را عمان اعلام کرد، کاروان استقلال ازکشور قطر برای این بازی راهی مسقط می شوند.

طبق هماهنگی های صورت گرفته از سوی مدیران استقلال، آبی پوشان روز پنجشنبه و جمعه نیز در قطر تمرینات خود را دنبال می کنند و سپس روز شنبه هفته آتی برای دیدار مقابل الهلال عربستان راهی عمان می شوند.

استقلالی ها برای حضور در عمان نیز هتل فورسیزن را برای محل اقامت خود انتخاب کردند. به هر ترتیب رفت و آمد استقلالی ها به قطر و حضور یک هفته ای آنها در قطر و عمان مبلغ بالایی را در لیست مالی آنها جای داده است.

کاروان استقلال که متشکل از بازیکنان ،کادر فنی و همراهان بوده برای حضور هر شب خود در قطر و عمان بابت هزینه هتل 2 تا 3 هزار دلار هزینه کردند. همچنین آبی پوشان برای هزینه بلیت هواپیما در این سفر حدود 200 میلیون تومان خرج کرده اند.

با تمام این تفاسیر استقلالی ها برای هزینه یک هفته ای با یک حساب سر انگشتی حدود 400 تا 500 میلیون تومان هزینه کردند تا برابر تیم های آسیایی به میدان بروند. 

هرچند شاگردان وینفرد شفر در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان توانستند با گل دقیقه 88 علی قربانی نتیجه دیدار با الریان را به تساوی 2 بر 2 برسانند تا در مقابل ضعیف ترین تیم گروه در خانه حریف یک امتیاز کسب کنند اما تمام اهالی فوتبال می دانند سختی نبرد با شاگردان رامون دیاز در ورزشگاه سیب عمان را به هیچ وجه نمی توان با بازی نخست استقلال مقایسه کرد. بنابراین اگر نماینده کشورمان نتواند در بازی الهلال امتیازی به دست آورد در کنار اینکه خستگی سفر به قطر و عمان روی تن بازیکنانش می مانند از لحاظ مالی هم در مضیقه قرار می گیرد.

همزمان با سفر استقلال به قطر خبر توقیف اموال این باشگاه هم منتشر شد تا فشار ناشی از بحران های مالی روی دوش مدیران این باشگاه افزایش یابد و آن ها به دنبال راه حلی باشند که یک خانم اموال باشگاه بزرگی مانند استقلال را مصادره نکند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز