خبرگزاری کار ایران

توتی: دوست داشتم توپ طلا را ببرم / در رم بزرگ شدم و در آن خواهم مُرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۶۵

فرانچسکو توتی می‌گوید رئال مادرید به او پیشنهاد داده بود اما او آن را رد کرد. توتی همچنین گفته که مشکلش با لوچانو اسپالتی هرگز برطرف نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، توتی سال پیش در 40 سالگی بازنشسته شد و از آن هنگام تاکنون گفته که با این مربی مشکل دارد.

توتی اکنون می‌گوید: «هرگز اوضاع من با اسپالتی روشن نشد و هرگز هم نخواهد شد. من ترجیح می‌دادم که فوتبالم را به شکل دیگری به پایان برسانم. اگر من جای او بودم، رفتارم با بازیکنان و بالاتر از آن، با آدم‌ها فرق می‌کرد. در هر حال، من توانستم این گام را بردارم و از پست بازیکن به سمت مدیر رم برسم. من این کار را با روحیه مناسبی انجام دادم: با هماهنگی، هوش و بلوغ. من در این زمین بزرگ شدم و در آن هم خواهم مرد.

فکر نمی‌کنم توتی دیگری وجود داشته باشد که تا این حد طولانی در رم بماند. فوتبال حالا بیشتر تجارت شده است و برای بازیکنان جوان‌تر سخت است که یک عمر در یک باشگاه بمانند؛ مانند من و دانیله دروسی. محال است که چنین اتفاقی را دوباره ببینید. به جز این، پیش‌تر تمرکز روی بازیکنان جوان ایتالیایی بود تا کشف استعدادهای برزیلی، آرژانتینی و آمریکای جنوبی.»

توتی همچنین گفت که پیشنهاد وسوسه‌انگیزی از رئال مادرید دریافت کرد اما خوشحال است که در رم ماند. او گفت: «جدی‌ترین پیشنهادی که برای ترک رم داشتم از سوی رئال مادرید در فصل 04-2003 بود. من تصمیم خیلی دقیقی گرفتم: اینکه از قهرمانی‌های فراوان چشم بپوشم و به‌جایش در کل زندگی‌ام تنها در یک تیم بازی کنم. این برای من مهم‌ترین چیز بود. در نهایت هم به هر آنچه که می‌خواستم رسیدم: عشق و شور برای من مهم‌تر از قهرمانی در تیم دیگری بود. من 101 درصد برای رم تلاش کردم، چون رم را بالاتر از خودم، مسائل شخصی‌ام و زندگی خصوصی‌ام می‌دانم. رم یعنی همه چیز اما چیزی که واقعا دوست داشتم به دست بیاورم توپ طلا بود. می‌دانستم که با حضور در رم بخت کمتری برای توپ طلا دارم تا اینکه در رئال مادرید، یوونتوس و میلان باشم. من البته اسکودتو، سوپرجام ایتالیا و جام حذفی را با رم فتح کردم، ولی با این حال نتوانستم دیگر بازیکنان را به چالش بکشم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز