خبرگزاری کار ایران

سیدورف در نخستین بازی‌اش باخت و هو شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۵۲

ستاره سابق هلندی تیم میلان در اولین حضورش روی نیمکت دپورتیو شب تلخی را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، کلارنس سیدورف، ستاره هلندی سابق میلان و رئال مادرید که به تازگی هدایت تیم فوتبال دپورتیوو لاکرونیا را برعهده گرفته است، در نخستین بازی که به‌عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم نشست شاهد شکست خانگی تیمش بود و از سوی هواداران هو شد.

سیدورف که ابتدای هفته جاری به‌عنوان جانشین کریستوبال پارولو هدایت آبی‌و‌سفیدپوشان ریاسور را برعهده گرفت، دوشنبه شب کارش را در این تیم آغاز کرد اما در پایان 90 دقیقه شکست یک بر صفر تنها چیزی بود که از این بازی کسب کرد.

دپورتیوو از دقیقه 55 که از میهمانش عقب افتاد تا پایان بازی برای فرار از شکست خانگی تلاش کرد و حتی مهاجمش فلورین آندونه توپ را به تیر عمودی دروازه هم زد و در وقت‌های تلف شده یک موقعیت مسلم گلزنی را به هدر داد. با این حال چیزی که برای هواداران این تیم اهمیت داشت و آنها را آزار می‌داد این بود که تیم محبوب‌شان برای چهاردهمین بار در این فصل لالیگا باخت و در رده ماقبل آخر جدول لالیگا قرار گرفت. این ناکامی‌های متوالی آنقدر به آنها فشار آورد که به محض به صدا درآمدن سوت پایان بازی برای اعلام چهارمین شکست دپورتیوو در 6 بازی‌اش در سال 2018، صدای سوت و هوی هواداران هم از گوشه گوشه ورزشگاه ریاسور شنیده می‌شد.

سیدورف در پایان بازی گفت: «در حال حاضر ما باید روی نکات مثبت تیم‌مان تمرکز کنیم. بازی سختی بود چون آنها به خوبی از توپ‌هایشان استفاده می‌کردند. تیم ما اما همیشه نظمش را حفظ کرد و فضای کمی به حریف جهت ایجاد موقعیت‌های خوب گلزنی داد. تیم من خوب جنگید و متحد بود. باید به کارمان در همین مسیر ادامه دهیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز