خبرگزاری کار ایران

قربانی استقلال در آستانه‌ی احیا؛ تکمیل رویا با نفت

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۱۰۱

علی قربانی در بازی با سایپا در دقیقه 96 یک موقعیت ایده‌آل را از دست داد و همین موضوع باعث شد هواداران علیه او شعار بدهند تا جایی که حتی اشک مهاجم شماره 9 استقلال هم درآمد.

به گزارش ایلنا، علی قربانی بعد از این بازی فشار زیادی را تحمل کرد و شفر ترجیح داد در بازی با پدیده به او استراحت بدهد اما این بازیکن از بازی با پارس جم دوباره به ترکیب استقلال برگشت.

از همان دقیقه یک بازی مشخص بود بازیکنان قصد دارند هر کاری کنند تا علی قربانی گل بزند و حتی در دقیقه 3 بازی که داور به نفع استقلال پنالتی گرفت آنها از وینفرید شفر خواستند که اجازه بدهد مهاجم شماره 9 تیم‌شان این ضربه را بزند که البته سرمربی آبی‌ها درخواست آنها را رد کرد.

در ادامه هم بازیکنان استقلال سعی می‌کردند تمام توپ‌ها را در داخل محوطه جریمه به علی قربانی ختم کنند که البته این نقشه جواب داد و او گل سوم و چهارم تیمش را زد. بازیکنان استقلال از گل زدن قربانی آنقدر خوشحال بودند که حتی رحمتی و منتظری، 2 بازیکن عقب زمین این تیم هم برای تبریک به مهاجم تیم خود به وسط زمین آمدند و در جشن شادی او شرکت کردند.

شفر هم در پایان بازی دست قربانی را گرفت و نزد هواداران استقلال برد تا با دو گلی که برای این تیم به ثمر رسانده جشن بگیرند. این مهاجم به نوعی با توجه هم تیمی‌هایش دوباره احیا شد و توانست خودش را جمع و جور کند. با اینکه قربانی در بازی با پارس جنوبی دو گل به ثمر رساند اما باز هم مهاجمان استقلال آمار خوبی در بین تیم‌های لیگ برتری ندارند. او امروز این فرصت را دارد تا با گلزنی مجدد برای استقلال و اینبار برابر نفت آبادان و صعود تیمش به فینال جام حذفی رویای خود را تکمیل کند و با هواداران این تیم کاملا آشتی کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز