خبرگزاری کار ایران

مدیرفنی سیاه جامگان معرفی می‎‌شود؛

عنایتی: طی 10 روز آینده استقلال طلبم را پرداخت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۰۵۹

سرمربی سیاه جامگان می‌گوید مدیرفنی این تیم طی چند روز آینده معرفی خواهد شد.

رضا عنایتی در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دریافت مطالباتش از باشگاه استقلال تهران گفت: دیشب با من تماس گرفتند و با وکیلم به توافق رسیدند که طی 10 روز آینده طلبم را پرداخت کنند تا شرایط درست شود و حساس هایمان باز شود.

او ادامه داد: وکیلم به من گفت که این مشکل برطرف شده و علاوه بر مالیاتم، طلبم را هم پرداخت می‌کنند. به هر حال اگر طلب را هم بدهند مالیات را خودمان برطرف می‌کنیم. 

عنایتی درباره شرایط تیم سیاه جامگان اظهار داشت: شرایط روحی روانی بازیکنان افت کرده بود و سعی کردیم در این چند روزه ریکاوری کنیم و به شرایط مسابقه برگردند. برای یک بازی خوب آماده هستیم.

سرمربی سیاه جامگان درباره تغییرات در کادرفنی گفت: تا زمانی که در سیاه جامگان هستم قرار نیست اتفاقی بیفتد  با یکی از بزرگان ایران درخواست کردم برای حضور به عنوان مدیر فنی به مشهد بیاید که بعد از بازی با تراکتورسازی تصمیم گیری می‌کنیم که چه اتفاقی بیفتد.

عنایتی درباره  حضور مجتبی حسینی به عنوان مدیر فنی در سیاه جامگان گفت: فکر نمی‌کنم که چنین اتفاقی بخواهد رخ بدهد. بالاخره اگر قرار باشد مدیر فنی انتخاب شود با من صحبت می‌کنند. هنوز اطلاعی ندارم و باشگاه می‌تواند در این باره صحبت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز