خبرگزاری کار ایران

چراغ سبز سرمربی پارس جنوبی به هدایت سپاهان!

تارتار: در آمار از استقلال بهتریم/ بازی با استقلال را بی پروا آغاز می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۹۹۷

سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران اظهار کرد: سپاهان تیمی است که من برایش بازی کرده‌ام و تیم قابل احترامی است؛ باعث افتخارم است که جزو گزینه‌هایشان باشم اما پیشنهاد رسمی به من نداده‌اند.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در ابتدا به انتشار حرف‌هایش توسط برخی رسانه‌ها اشاره کرد: برخی سایت‌ها خبر نشست‌های ما را خوب منتشر نمی‌کنند و باعث می‌شود که خواننده حتی به عقل ما هم شک کند. امیدوارم جمله‌بندی‌ها درست باشد تا همه چیز مشخص باشد.

او ادامه داد: انتظار یک بازی زیبا در زمین هموار آزادی را داریم، دو تیم برای سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند. ضمن احترام به تیم استقلال در آمار بهتر از حریف هستیم. مطمئنا فردا تنها هدف تیم فوتبال پارس جنوبی کسب سه امتیاز است و ما برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و می‌خواهیم استقلال را شکست دهیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره نتایج شاگردانش در نیم فصل دوم اظهار داشت: ما دچار افت نشدیم و این موضوع را کیفیت بازی‌ها به ما می گوید. اگر یکی دو تیم مثل ذوب آهن و گسترش فولاد را از بقیه تیم‌ها جدا کنیم اکثر تیم ها نسبت به نیم فصل اول در نتیجه‌گیری دچار مشکل هستند چون یا برای سقوط نکردن می‌جنگند و یا اینکه مدعی قهرمانی هستند. ما اگر بدشانس نبودیم در هفته‌های گذشته می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. 

تارتار با توجه به وضعیت امتیازگیری پرسپولیس درخصوص پیش بینی جایگاه شاگردانش در پایان لیگ هفدهم عنوان کرد: استقلال تیم قابل احترامی است اما اگر بتوانیم آنها را شکست بدهیم به نایب قهرمانی امیدوار می‌شویم. استقلال بعد از حضور کادر فنی جدیدش تیم منضبطی شده است. 

با برکناری زلاتکو کرانچار از هدایت سپاهان از تارتار به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت این تیم اصفهانی نامبرده شد. سرمربی پارس جنوبی دراین باره گفت: من با پارس جنوبی قرارداد دارم و پیشنهاد رسمی به من نشده اما سپاهان تیمی است که من برایش بازی کرده‌ام و تیم قابل احترامی است؛ باعث افتخارم است که جزو گزینه‌هایشان باشم اما پیشنهاد رسمی به من نداده‌اند.

تارتار درباره اینکه بازی در ورزشگاه آزادی شاگردانش را تحت تاثیر جو قرار می‌دهد، گفت: ما جوهای سنگینی مثل آبادان را پشت سر گذاشته‌ایم در اصفهان هم مقابل سپاهان بازی کرده‌ایم و به پیروزی رسیده‌ایم. دومین تیم برتر خارج از خانه در لیگ هستیم؛ فکر می‌کنم تیم اول از این نظر پرسپولیس است. فردا بازی را بی‌پروا آغاز می‌کنیم و مطمئن باشید در شروع بازی استقلال تحت فشار قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز