خبرگزاری کار ایران

مهابادی: عباس زاده لیدر نساجی است/ دوست دارم در دربی آرام باشیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۹۱۳

سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد دربی مازندران در آرامش برگزار شود و هواداران دو تیم پس از نمایش تیم محبوبشان با امنیت ورزشگاه را ترک کنند.

داوود مهابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پیروزی نساجی مازندران برابر آلومینیوم اراک و حضور در بین تیم‌های بالای جدولی اظهار داشت: به نسبت بازی‌های قبلی از نظر تاکتیکی بهتر عمل کردیم و هر چه از بازی گذشت شرایط بهتر شد. مسیر طولانی داریم و تا پایان فصل دیدارهای دیگری باقی مانده؛ باید بیشتر تلاش کنیم و در واقع 50 درصد آن چیزی که مد نظر داشتم، عملی شد. 

او ادامه داد: به هر حال بازیکنان جدیدی به تیم ما آمدند و نیاز داریم هماهنگی صورت بگیرد و از نظر ساختار تیمی به نظم خاصی دست پیدا کنیم. مقداری کار داریم و رفته رفته بهتر می‌شویم.

سرمربی نساجی مازندران درباره فاصله گرفتن از صدر جدول گفت: تا آخر فصل بالا و پایین رفتن‌ها عادی است. الان هم در جایگاه مناسبی حضور داریم؛ روی بازی‌های پیش رو متمرکز شده‌ایم و این هفته هم دربی را پیش رو داریم.

مهابادی درخصوص دربی مازندران گفت: سال گذشته هم تجربه حضور در این دربی را داشتم. در این بازی امتیاز می‌خواهیم و برای ما بسیار مهم است. دوست دارم شاگردانم آرام باشند و دست پر از زمین خارج شویم. بازیکنان ما تاکتیک های خاص خودشان را دارند و ان شاء الله با تمرکز بیشتر نتیجه موفقی کسب کنیم.

سرمربی نساجی مازندران درباره بازگشت محمد عباس زاده به تیم نساجی عنوان کرد: عباس زاده بازیکن بسیار خوبی است و از او تشکر می‌کنم به خاطر هواداران به تیم شهر خودش بازگشت. می‌داند که مردم چقدر دوستش دارند و خیلی خوشحالیم که چنین بازیکنی را در ترکیب داریم. انگیزه خیلی خوبی دارد و لیدر تیم ماست. این انگیزه را می‌تواند به بازیکنان منتقل کند و در پایان موجب موفقیت تیم شود.

مهابادی در پایان درخواست کرد تمهیدات برای برگزاری دربی مازندران به نوعی باشد که اتفاق تلخی رخ ندهد. سرمربی نساجی دراین باره اظهار داشت: از مسئولین محترم مازندران خواهش می‌کنم امنیت کامل در ورزشگاه ایجاد شود و شاهد اتفاقات تلخ سال گذشته نباشیم. از هواداران دو تیم هم درخواست دارم متانت به خرج بدهند و با آرامش دو تیم را تشویق کنند تا بازی زیبایی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز