خبرگزاری کار ایران

ادعای عجیب سرپرست تراکتورسازی

محمودی: با توجه به اتفاقاتی که مطرح شد قهرمانی فصل گذشته متعلق به تراکتورسازی است

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۹۳

سرپرست تراکتورسازی از پیگیری این باشگاه برای اتفاقات مطرح شده در برنامه نود و ماجرای مهدی طارمی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازى با اشاره به موضوعات مطرح شده در برنامه ٩٠ گفت: باعث تاسف است که چنین اتفاقات تلخ و غیراخلاقى در فوتبال ایران رواج پیدا کرده و باشگاه تراکتورسازى با توجه به حساسیت موضوع پیگیرى‌هاى قانونى خود را آغاز کرده است!

وی افزود: شنیدن بعضى از مسائل در فوتبال ما واقعا تاسف برانگیز و باور نکردنى است. میلیون‌ها جوان در ایران علاقمند به فوتبال هستند و همه اخبار را با دقت دنبال مى‌کنند. وقتى به همین سادگى در فوتبال حرفه‌اى حرف از دروغ و تبانى و جعل زده مى شود چه الگویى به جامعه جوانمان مى‌دهیم؟ از طرفى چه کسى پاسخگوى آسیب‌هاى ناشى از تخریب وجهه فوتبال ایران در عرصه‌هاى بین‌المللى است؟

سرپرست تراکتورسازى اضافه کرد: با توجه به قانون که صراحتاً نتیجه مسابقات بر مبناى مدارک جعلى و غیر واقعى تغییر مى‌کند ما در حال پیگیرى دقیق موضوع از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم. اگر این اتفاق بیافتد با توجه به نتایج فصل گذشته، تراکتورسازى قهرمان محسوب مى‌شود. از سوى دیگر انصافاً طارمى یکى از ارکان و مهمترین عناصر قهرمانى پرسپولیس بوده در حالى که به واقع اصلاً حق حضور در بازى‌ها را نداشته و این عادلانه نیست. به همین منظور موضوع را از طریق وکلاى باشگاه با جدیت پیگیرى مى‌کنیم و اجازه نمى‌دهیم حقمان در این مسئله پایمال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز