خبرگزاری کار ایران

روزمه‌های زیادی روی میز من است

مسعود تابش: کریم قنبری مقابل فولاد نتیجه بگیرد سرمربی تیم می‌شود/ با هیچ گزینه داخلی صحبت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۷۰

سرپرست باشگاه سپاهان در خصوص آخرین شرایط تیم و انتخاب سرمربی جدید صحبت کرد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص آخرین شرایط باشگاه سپاهان و انتخاب سرمربی جدید اظهار داشت: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم، مسئولیت تیم تا انتخاب سرمربی جدید با کریم قنبری است و به او آزادی عمل و اختیار تام دادیم تا با تفکرات خودش در بازی با فولاد خوزستان تیم را به میدان بفرستد و در کنار این موضوع مشغول بررسی گزینه‌های سرمربیگری هستیم.

وی افزود: در حال حاضر رزومه‌های زیادی روی میز من است و داریم بررسی می‌کنیم تا با چشم باز بهترین انتخاب را انجام دهیم. قرار نیست برای انتخاب سرمربی جدید عجله کنیم و مرتکب اشتباه شویم که دوباره در پایان فصل مجبور شویم قطع همکاری کنیم، قصد ما انتخاب بهترین گزینه ممکن است تا در صورت امکان همکاری 3-4 ساله داشته باشیم.

سرپرست سپاهان در مورد زمان معرفی سرمربی جدید هم گفت: ما تا پایان هفته به احتمال زیاد با گزینه نهایی به توافق خواهیم رسید ولی در هر صورت تا شنبه سرمربی جدید معرفی نخواهد شد، حتی اگر زودتر هم به توافق برسیم تا شنبه آن را رسانه‌ای نمی‌کنیم چرا که تیم قرار است با هدایت قنبری روز جمعه به میدان برود و معرفی سرمربی پیش از آن صورت خوشی ندارد.

تابش در مورد اینکه گزینه احتمالی خارجی است یا داخلی عنوان کرد: فعلاً مشغول بررسی گزینه‌های خارجی هستیم و تابحال با هیچ گزینه داخلی صحبتی نداشتیم. گزینه‌های زیادی به ما معرفی می‌شوند ولی نمی‌توانم بگویم مربی ایرانی جذب می‌کنیم یا خارجی. هر روز یک اسم جدید مطرح می‌شود. برای مثال می‌گویند منصوریان سرمربی سپاهان شد و وقتی ما می‌گوییم صحبتی با او نداشتیم اینطور برداشت می‌شود که او را زیر سوال بردیم. منصوریان بازیکن بزرگی بوده و مربی خوبی هم هست ولی برنامه‌ای برای همکاری با او نداریم.

وی در ادامه گفت: برای مثال یک خبرنگار با من تماس می‌گیرد و به او می‌گویم جان توشاک یا کلمنته به ما پیشنهاد شده‌اند ولی هنوز بررسی نکرده‌ایم و می‌نویسند توشاک و کلمنته گزینه سپاهان. ما همیشه با رسانه‌ها تعامل داشتیم ولی هر روز این موارد مطرح می‌شود.

سرپرست سپاهان در مورد اینکه احتمال باقی ماندن قنبری بعد از بازی با فولاد برای هدایت سپاهان وجود دارد یا نه گفت: قنبری از مربیان تحصیل‌کرده و با دانش سپاهان است که بومی هم محسوب می‌شود. بازیکن تیم بوده و سال‌ها مربیگری کرده است و دستیار بزرگترین مربیان لیگ برتر بوده. زبان خارجی می‌داند و بالاترین مدارک مربیگری را دارد. اگر با نتیجه خوبی فولاد را ببرد یا مثلاً بعد از آن مقابل پرسپولیس هم پیروز شود برای چی او را کنار بگذاریم؟ قطعاً اگر نتایج خیلی خوبی کسب کند سرمربی می‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز