خبرگزاری کار ایران

نبرد سخت نفت در بنیان دیزل؛

اولین آزمون خارج از خانه افاضلی با دگرگون شده‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۵۴

نفت تهران با سرمربیگری هومن افاضلی اولین دیدار خارج از تهران را برابر گسترش فولاد تبریز تجربه می‎‌کند.

به گزارش ایلنا، نفت تهران در هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریزی می‌رود که هفته گذشته به سختی از پرسپولیس شکست خورد و به همراه فیروز کریمی نتایج موفقی کسب کرده است. کریمی در 12 دیداری که روی نیمکت گسترش فولاد نشسته با کسب 6 برد، 3 مساوی و 3 باخت موفق شده تبریزی‌ها را تا جایگاه هشتم بالا بیاورد.

نفت تهران پس از استعفای آتیلا حجازی و واگذاری مالکیت باشگاه به شرکت کار رسا تهران، با هومن افاضلی لیگ برتر را ادامه داده و این سرمربی طی سه هفته اخیر موفق شده 7 امتیاز کسب کند.

نفت در اولین دیدار در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را متوقف کرد. تراکتورسازی را با دو گل در ورزشگاه تختی از پیش رو برداشت و هفته بیستم هم با نتیجه پرگل 4 بر یک از سد سیاه جامگان گذشت.

با آرامشی که پس از حواشی جنجالی پیرامون نفت در لیگ هفدهم ایجاد شده بود افاضلی به حضور شاگردانش در شرایط ایده آل می‌اندیشد و قصد دارد تیمی که سال گذشته قهرمان جام حذفی شده بود را به جایگاه واقعی‌اش برساند. نفت در حال حاضر با 20 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

اما اولین چالش خارج از خانه افاضلی یکی از مهم ترین نتایج او خواهد بود. کریمی از شکست هفته گذشته برابر پرسپولیس ناراضی است و قصد دارد سه امتیاز را در خانه حفظ کند. باید دید افاضلی با تیمی که ترکیبش را درگرگون کرده چه سیستمی را در نظر می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز