خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنیم در بالای جدول بمانیم

شیری: به دنبال نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۲۸

مدافع پیکان معتقد است با یکدست بودن برابر پرسپولیس تهران می‌توانند روز خوبی را سپری کنند.

مهدی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره لغو بازی هفته بیستم برابر فولاد خوزستان گفت: متاسفانه آن بازی لغو شد و برای بازی این هفته آماده هستیم. در دو نوبت تمرینات را پیگیری کردیم و از نظرفکری و بدنی آماده این بازی سخت هستیم. ان شاء الله بتوانیم بازی با پرسپولیس را با نتیجه خوب تمام کنیم.

او ادامه داد: جلوی تیم‌هایی مانند پرسپولیس نتیجه گیری خیلی تاثیرگذار و مهم است. باید درصد اشتباهمان را کم کنیم و خیلی یکدست و پرقدرت بازی را دنبال کنیم. بازی دشواری داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این بازی با نتیجه خوب و خوشی به پایان برسانیم.

شیری درباره حضور هواداران پیکان در دیداری که به میزبانی ورزشگاه شهرقدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: هواداران اندکی داریم که لطف می‌کنند در بازی ها ما را تشویق می‌کنند. به خودمان و مجموعه باشگاه پیکان تکیه کردیم که لیگ هفدهم را موفق پیش ببریم.

مدافع پیکان درباره عدم پیروزی در هشت دیدار پیاپی گفت: در نیم فصل دوم امتیاز گیری خیلی سخت می‌شود و بازی های خوبی انجام دادیم اما با بدشانسی بد نتیجه گرفتیم؛ شرایط اینطور باقی نمی‌ماند و همه چیز درست می‌شود. تمام تلاش ما این است که بین تیم های بالای جدولی بمانیم.

شیری درباره رویارویی با پرسپولیس در هفته بیست و یکم اظهار داشت: تیم هجومی دارند و تلاشم این است که در فاز تدافعی به پیکان کمک کنم و بهترین نمایش را به اجرا بگذارم. پرسپولیس صدر جدول را در اختیار دارد و بازی فشرده‌ای برابر آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز