خبرگزاری کار ایران

طعنه تند و جنجالی گرت بیل به نیمار

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۷۳۰

یکی از نکات مثبت برد هفت بر یک رئال مادرید مقابل دپورتیوو لاکرونیا، درخشش گرث بیل بود. او پس از این بازی گفت که می‌خواهد در بازی‌های بزرگ رئال در این فصل حضور داشته باشد.

به گزارش ایلنا، بیل بخشی از مسابقات این فصل را از دست داده است اما زیدان همیشه به او اعتماد داشته است. بیل می‌گوید: «هنوز بازی‌های بزرگ بسیاری مانده و من می‌خواهم در آنها بازی کنم. من حس خوبی دارم. هنوز 100‌درصد آماده نیستم اما کم‌کم دارم به بهترین شرایط ممکن می‌رسم. خوشحالم که دوباره دارم بازی می‌کنم و می‌خواهم به پیشرفت ادامه دهم.»

او بارها به دلیل آماده نبودن مورد انتقاد قرار گرفته است اما زمانی که بازی کرده، درخشان ظاهر شده است. این بازیکن سابق تاتنهام می‌گوید تیم دارد بهتر می‌شود: «به نظرم به اوج برمی‌گردیم. ما آرام‌آرام باید به کار کردن و پیروزی ادامه دهیم. در لیگ باید واقع‌گرا باشیم اما ما هرگز تسلیم نمی‌شویم و باید به بردن بازی‌ها ادامه دهیم.»

کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و بیل در این فصل به‌ ندرت در کنار هم بازی کرده‌اند و هرگز در ترکیب ثابت در کنار هم نبوده‌اند.

 بیل گفت: «وقتی که دوباره در کنار کریم و کریستیانو بازی می‌کنید، حس شادی به شما دست می‌دهد. خوشحالم که کنار آنها هستم و کمک می‌کنیم که تیم گل بزند.»

رئال قرار است در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف پاری سن‌ژرمن برود. بیل گفته نگران بازی مقابل نیمار نیست و بیشتر به فکر تماشای بازی‌های داستین جانسون و جوردن اسپیت است تا دیدن بازی‌های نیمار و کیلیان امباپه.

 از او پرسیدند که نظرش درباره پاری سن‌ژرمن در این فصل چیست و او گفت: «واقعا خیلی فوتبال نگاه نمی‌کنم. راستش را بگویم، ترجیح می‌دهم گلف تماشا کنم. ما هنوز به لیگ قهرمانان فکر نمی‌کنیم. تا آن بازی هنوز فاصله داریم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز