خبرگزاری کار ایران

بازگشت مهدی رحمتی بعد از نیم فصل؛ به شکست استقلال لبخند زد؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۷۲۸

بدون شک چهره ویژه بازی استقلال و پارس جنوبی مهدی رحمتی است.

به گزارش ایلنا، شایعه لبخند او در بازی رفت روی نیمکت جنجال به پا کرد و حتی اخراج مقطعی و در نهایت نیمکت نشینی او در بازی‌های بعد از آن به این مساله مرتبط دانسته شد. رحمتی اکنون اما به ترکیب اصلی بازگشته و در بازی با پدیده نیز موفق شد دروازه تیمش را حفظ کند.

چندی پیش حسینی در برنامه نود هیچ اسمی از هم تیمی‌هایش بابت عملکرد خوب خود و کلین شیت‌هایش نبرد و همین نکته بهانه‌ای شد تا رحمتی به ترکیب برگردد. کاپیتان اول استقلال قبل از بازی با پارس جنوبی برگشت و حالا همین مسیر را طی می‌کند و حسینی هم باید روی نیمکت او بنشیند.

این بار رحمتی قرار نیست از روی نیمکت با خنده روی لب جنجال کند، این بازیکن ایستاده در دروازه استقلال، لیدر این تیم در زمین است. خیلی‌ها این روزها درباره تصمیم جدید شفر صحبت می‌کنند و تقریبا اکثر کارشناسان به این نکته اشاره می‌کنند که اضافه کردن رحمتی به ترکیب بعد از هفته‌ها اصلا تصمیم درستی نبوده است و شفر باید اجازه می‌داد حسینی همچنان دروازه‌بان اول استقلال باشد اما تصمیمی که در این زمینه گرفته شده چیزی عکس اظهارنظر کارشناسان فوتبال است. رحمتی در بازی با پارس جنوبی دروازه‌بان استقلال خواهد بود و قرار است که خاطرات تلخ بازی دور رفت را فراموش کند. این بازی برای رحمتی از چند لحاظ مهم است و شاید سند ثابت بودن او را صادر کند. پنج‌شنبه روز مهمی برای استقلال است و اتفاقات بازی با پارس جنوبی شاید مقدمه تصمیمات جدید باشد. مهم‌تر از همه اینکه رحمتی می‌خواهد خاطره خنده تلخ را برای همیشه پاک کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز