خبرگزاری کار ایران

ابتلای استقلال به سندرم صدرنشین ها/ تاریخ از وقوع فاجعه می گوید!

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۵۹۹

استقلال در 6 تقابل با تیمهای صدرنشین تنها سه امتیاز کسب کرده است.

به گزارش ایلنا، بیست هفته از رقابت های لیگ برتر گذشت و حالا در آستانه هفته بیست و یکم قرار داریم. استقلال بعد از چند هفته طوفانی حالا سه هفته کسالت بار را پشت سر گذاشته و سه تساوی نا امید کننده برایش به ارمغان آمده است.

استقلال در 5 هفته پیش رو کار بسیار دشواری دارد. آنها باید در هفته بیست و یکم در تهران به مصاف تیم دوم جدولی پارس جنوبی بروند. سپس در اصفهان مقابل تیم چهارمی ذوب آهن بروند. آبی پوشان بعد از یک دیدار نسبتا ساده مقابل سپیدرود در ورزشگاه آزادی باید در ورزشگاه غدیر مهمان فولاد رده سومی  باشند و در نهایت از پرسپولیس صدرنشین میزبانی کنند.

سختی این بازی ها به یک طرف، آمار نگران کننده استقلال مقابل 5 تیم بالای سری خود هم یک طرف. آبی پوشان در مصاف با پرسولیس در این فصل باختند؛ مقابل پارس جنوبی هم شکست دو بر صفر را تجربه کردند؛ در مقابل فولاد و. ذوب آهن هم به ترتیب در ورزشگاه آزادی تن به تساوی 0-0 دادند و در نهایت مقابل سایپا هم یک تساوی و یک باخت نصیبشان شد. یعنی آنها تا به اینجا از 6 تقابل در برابر تیمهای بالانشین، سه مساوی و سه باخت گرفته اند و از 18 امتیاز ممکن، سه امتیاز نصیبشان شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز