خبرگزاری کار ایران

هافبک تراکتورسازی همچنان در بلاتکلیفی؛

عشوری: هنوز منتظر تماس باشگاه هستم

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۵۷۶

هافبک تراکتورسازی که قرار بود با نظر سرمربی جدیدی به تمرینات اضافه شود هنوز وضعیت خود را نمی‌داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سینا عشوری، هافبک تراکتورسازی که در یک سال اخیر درگیر 2 مصدومیت طولانی مدت شده بود، پس از بازگشت به میادین با یحیی گل‌محمدی، سرمربی وقت تیم به مشکل خورد تا نامش در فهرست مازاد گذاشته شود.

عشوری پس از کنار گذاشته شدنش از تراکتورسازی قراردادش را فسخ نکرد و پس از جدایی گل‌محمدی به او قول داده شد تا پس از انتخاب سرمربی جدید و با نظر او به تمرینات باز خواهد گشت.

با این حال و پس از گذشت 3 روز از ورود سرمربی جدید تراکتورسازی هنوز خبری از بازگشت عشوری نیست.

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: طبق قراری که گذاشته بودیم باید صبر می‌کردم تا سرمربی جدید تصمیم‌گیری کند و در صورتی که اجازه داد در تمرینات حاضر شوم. با این حال هنوز با من تماسی گرفته نشده است و منتظر تماس از باشگاه هستم که بگویند به تمرینات بروم.

لازم به توضیح است که با توجه به پایان فصل نقل و انتقالات،‌ در صورتی که عشوری نتواند به جمع بازیکنان تراکتورسازی اضافه شود، قادر به رفتن به تیم دیگری نیست و باید تا پایان فصل بیرون بنشیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز