خبرگزاری کار ایران

آخرین مراحل آماده‌سازی ورزشگاه خانگی ذوب‌آهن؛

فولادشهر به بازی با آیزاول می‌رسد؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۴۴۳

ورزشگاه فولادشهر مراحل پایانی آماده‌سازی خود را طی می‌کند و با تلاش مسئولان ذوب‌آهن به احتمال زیاد آماده بازی هفته آینده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن در شرایطی باید هفته آینده در روز 10 بهمن به مصاف آیزاول هند برود که ورزشگاه خانگی این تیم هنوز محیای برگزاری بازی نیست.

ورزشگاه فولاد شهر که حدود 3 ماه تحت بازسازی و تغییر چمن بوده است و در این مدت دیدارهای خانگی ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش جهان برگزار شده است. با این حال با توجه به اینکه نقش جهان مجوز حرفه‌ای برای حضور در رقابت‌های آسیایی ندارد، امکان برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان در آن وجود ندارد و از همین رو تمام تلاش مسئولان ذوب‌آهن به رساندن ورزشگاه به موعد بازی است.

آخرین خبرها در مورد ورزشگاه فولادشهر حکایت از آن دارد که چمن این ورزشگاه 2 روز قبل پهن شده است و مراحل آماده‌سازی روزهای نهایی خودش را سپری می‌کند و طبق پیش‌بینی‌ها برای روز بازی آماده خواهد بود.

از طرفی احتمال ضعیفی هم وجود دارد که تا روز بازی ورزشگاه به آمادگی کامل نرسد و در این صورت احتمالاً ورزشگاه آزادی برای یک دیدار مقابل آیزاول هند جایگزین خواهد شد. باید دید در نهایت فرصت در یک هفته باقی مانده چه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز