خبرگزاری کار ایران

رحمتی - فروزان؛ تقابل بزرگ در آزادی؛ کی آبی‌تره؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۳۹۵

دو گلر استقلالی روز پنجشنبه بار دیگر مقابل هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار روز پنجشنبه استقلال تهران مقابل پارس جنوبی یک تقابل حساس دارد و آنهم حضور گلرهای دو تیم مقابل یکدیگر است.

مهدی رحمتی و محسن فروزان گذشته پر فراز و نشیبی با یکدیگر داشتند و قرار است این هفته در ورزشگاه آزادی یکبار دیگر مقابل هم قرار بگیرند.

ماجرای این دو نفر از جایی شروع شد که استقلال در فصل چهاردهم با هدایت قلعه‌نویی تصمیم به قطع همکاری با رحمتی گرفت و فروزان را به عنوان گلر خود برگزید تا این بازیکن جانشین کاپیتان محبوب استقلالی‌ها شود.

فروزان که خودش هم علاقه زیادی به استقلال دارد و این موضوع را همیشه عنوان کرده است، تنها یک فصل در این تیم دوام آورد و فصل بعد زمانی که قلعه‌نویی جای خود را روی نیمکت استقلال به مظلومی داد، فروزان هم از این تیم رفت تا رحمتی به قلمرو خود بازگردد.

مشکل این دو بازیکن وقتی علنی شد که اولین رویارویی آنها پس از بازگشت رحمتی به استقلال در دیدار این تیم با سیاه‌جامگان بود که در شروع باعث از دست دادن با یکدیگر صرف‌نظر کردند و این موضوع بازتاب رسانه‌ای زیادی داشت.

هرچند بعد از آن در سایر دیدارهای این دو نفر چنین اتفاقی نیفتاد تا نشان از صلح آنها داشته باشد ولی به نظر می‌رسد فروزان و رحمتی همچنان دل خوشی از یکدیگر نداشته باشند.

در حال حاضر پارس جم که فروزان را در اختیار دارد، در جدول جایگاهی بهتر از استقلال تا اینجای کار کسب کرده است و فروزان هم از گلرهای خوب لیگ بوده و عملکرد قابل قبولی داشته است.

در طرف دیگر مهدی رحمتی بعد از هفته‌ها نیمکت نشینی در حالیکه عجیب به نظر می‌رسید مجدداً جای حسینی را که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت در ترکیب اصلی گرفته است و بدین ترتیب این دو نفر بازهم مقابل هم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز