خبرگزاری کار ایران

زمانی: رحمتی و حسینی قهر نیستند/ شاید خریدهای جدید استقلال معجزه کنند

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۳۹۴

عضو هیئت مدیره استقلال تهران ابراز امیدواری کرد شاگردان شفر دیدار برابر پارس جنوبی جم را با برتری پشت سر بگذارند.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره برگزاری آخرین جلسه هیئت مدیره استقلال گفت: هنوز جلسه‌ای برگزار نکردیم و از اعضا دعوت نشده‌اند. قرار بود دوشنبه برگزار شود اما هماهنگی‌ها صورت نگرفت.

زمانی درخصوص حضور بازیکنان جدید در استقلال عنوان کرد: ما قبل از اینکه عملکرد بازیکنان را ببینیم نباید قضاوت کنیم. ممکن است با توجه به محیط اینجا و برنامه‌هایی که کادرفنی برای بازیکنان در نظر می‌گیرند آنها معجزه کنند. ما باید اجازه بدهیم خودش را نشان بدهند سپس قضاوت کنیم. 

عضو هیئت مدیره استقلال درباره روند نتیجه گیری هفته‌های اخیر شاگردان شفر و رویارویی با پارس جنوبی جم اظهار داشت: با توجه به بدشانسی‌های چند هفته اخیر باید جبران کنند و پیروز شوند. نباید موضع گیری کنیم. از افراد باتجربه مان انتظار داریم زود قضاوت نکنند.

زمانی در رابطه به درخشش سیدحسین حسینی و نیمکت نشینی مهدی رحمتی گفت: ما دو دروازه بان خوب و باکیفیت در ترکیب داریم. رحمتی و حسینی قهر نیستند. شفر به هر کدام از آنها نیاز داشته باشد در ترکیب قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز