خبرگزاری کار ایران

گروسیان: برای ساغلام اسم بازیکن مهم نیست/ قرار نبود از تراکتورسازی بروم

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۳۶۹

دروازه بان تراکتورسازی تبریز امیدوار است در ترکیب اصلی ماندگار باشد و نظر سرمربی تازه وارد را جلب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز به دلیل محرومیت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مجبور شد با بازیکنان جوان به لیگ هفدهم پای بگذارد و فرزین گروسیان که یک بازی هم فصل گذشته در ترکیب اصلی جای نداشت درون دروازه جانشین محمدرضا اخباری شود.

عملکرد دروازه بان جوان قابل قبول نبود اما امیدوار است در ترکیب اصلی جای داشته باشد و در رقابت با مهرداد طهماسبی و آلمیدا موفق شود.

گروسیان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایطش اظهار داشت: با تراکتورسازی قرارداد داشتم و تصمیم گرفتم بمانم. پیشنهادهایی وجود داشت و قرار نبود جدا شوم.

او درباره اینکه گفته می‌شود باید به عنوان گلر سوم در ترکیب تراکتورسازی ادامه بدهد، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. سرمربی جدید هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفته؛ روزی که ساغلام برای اولین بار در تمرینات حاضر شد به بازیکنان گفت همکاری ما تازه آغاز شده و برای من اسم بازیکن مهم نیست؛ از امروز هر کسی تمرینات و آمادگی موفقی داشته باشد در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

سنگربان تراکتورسازی ادامه داد: هواداران تراکتورسازی در این مدت خیلی به من لطف داشتند و از یکایک آنها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز