خبرگزاری کار ایران

برای دفاع از اعتبار ذوب‌آهن در آسیا تلاش خواهیم کرد

مرتضی تبریزی: توجهی به جدول گلزنان ندارم/ امیدوارم هوای اهواز برای بازی مناسب باشد

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۰۶۵

مهاجم ذوب‌آهن در مورد نتایج خوب این تیم و عملکرد خودش صحبت کرد.

مرتضی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج اخیر خوبی که ذوب‌آهن کسب کرده است اظهار داشت: خوشحالم که به روزهای خوب برگشتیم و در هفته‌های اخیر با نتایج خوبی که گرفتیم هم به اوضاعمان در جدول سر و سامان دادیم و هم باعث خوشحالی هواداران شدیم. ذوب‌آهن در نیم فصل اول هم بد بازی نمی‌کردم ولی بدشانسی، مصدومیت‌ها و اشتباهات داوری تاثیر زیادی در نتایج داشت ولی خوشبختانه اوضاع بهتر شده است.

وی در مورد روند گلزنی خودش در هفته‌های اخیر هم گفت: همیشه هدفم کمک به تیم بوده است و در خدمت تیم و کادرفنی بازی می‌کنم. مهم نیست که گل بزنم یا نه و مهم این است که ذوب‌آهن پیروز شود و در این میان اگر بتوانم دروازه حریفان را باز کنم از این فرصت استفاده خواهم کرد و از این بابت خوشحالم.

مهاجم ذوب‌آهن با اشاره به بازی در 2 پست برای تیمش و اینکه در کدام پست راحت‌تر است عنوان کرد: همانطور که گفتم به طور کامل در خدمت تیم و کادرفنی هستم و هر پستی که از من بخواهند در آن بازی خواهم کرد. وقتی مهاجم نوک باشم وظیفه‌ام بیشتر زدن ضربات آخر است و وقتی وینگر باشم باید بیشتر برای استنلی موقعیت‌ ایجاد کنم و برای خودم فرقی نمی‌کند.

تبریزی در مورد نقل و انتقالات باشگاه در نیم فصل هم گفت: من وظیفه ندارم در مورد سایر بازیکنان صحبت کنم. برای آنهایی که از تیم جدا شدند آرزوی موفقیت دارم و به بازیکنانی که تازه اضافه شدند خوشامد می‌گویم. بازیکنان بزرگی به تیم اضافه شدند و بازی‌های اخیر نشان داده بازیکنان جدید عملکرد خوبی داشتند و خوشحالم که توانستند مفید باشند و امیدوارم از این پس هم همینطور باشد.

وی در مورد دیدار با استقلال خوزستان و نتیجه بازی رفت مقابل این تیم خاطرنشان کرد: در فوتبال گاهی پیش می‌آید که همه اتفاقات خوب رقم می‌خورد و روز خوب شماست و می‌توانید مزد بازی خوب‌تان را به طور کامل بگیرید و بازی رفت مقابل استقلال خوزستان هم این چنین بود. برای آنها احترام قائلم و تیم خوبی هستند. موضوع اصلی در مورد این بازی وضعیت هوای اهواز است و امیدوارم شرایط جوی برای برگزاری بازی مناسب باشد. برای هموطنان خوزستانی آرزومندم هرچه زودتر از این شرایط خارج شوند.

تبریزی با اشاره به وضعیتش در جدول گلزنان و شانس آقای‌گلی در لیگ برتر افزود: عناوین فردی برای من در درجه دوم اهمیت دارد و همه فکر و ذکرم موفقیت ذوب‌آهن و کمک به تیم است. اصلاً تمرکزم روی این موضوع نیست که چند گل زده‌ام و سایر مهاجمان چند گل زده‌اند و فقط تلاشم را برای موفقیت ذوب‌آهن به کار می‌برم.

مهاجم ذوب‌آهن در پایان با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های آسیایی و بازی پلی‌آف عنوان کرد: ذوب‌آهن سابقه و تجربه خوبی در بازی‌های آسیایی دارد و سابقه نایب قهرمانی این رقابت‌ها را داریم و در حال حاضر هم خودمان را آماده عبور از این مرحله دشوار و پس از آن مرحله گروهی می‌کنیم و برای دفاع از اعتبار ذوب‌آهن در آسیا تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز