خبرگزاری کار ایران

از احیای بیت‌سعید و شهباززاده در تیم جدید تا ادامه مشکل گلزنی در استقلال؛

مشکل خط حمله آبی‌پوشان بازیکنان نیستند

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۹۸۵

مهاجمان ناکام استقلال پس از جدایی از این تیم در تیم‌های جدید خود احیا شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از مشکلاتی که استقلال تهران از ابتدای فصل هفدهم با آن سروکار داشته، مشکل گلزنی و عملکرد مهاجمان این تیم بوده است. آبی‌پوشان که زیان بزرگی بابت جدایی کاوه رضایی دیدند، در پر کردن جای خالی او در خط حمله خود دچار مشکل شدند و اضافه کردن چند مهره نامی هم کمکی به آنها نکرد.

سجاد شهباززاده، حسن بیت‌سعید، علی قربانی و جابر انصاری مهاجمان آبی‌ها در فصل هفدهم بودند که عملکردشان در نیم فصل نخست یکی ضعیف‌تر از دیگری بود تا گل نزنی استقلال به معضل بزرگی برای این تیم بدل شود. این موضوع فشار انتقادات را تماماً به دوش مهاجمان آبی‌ها انداخت و باعث شد شهباززاده و بیت‌سعید در نیم فصل جدا شده و بهنام برزای و محسن کریمی به جمع آبی‌ها بازگردند و گره از مشکل گلزنی آبی‌پوشان باز کنند.

بیت‌سعید راه بازگشت به فولاد را در پیش گرفت و شهباززاده راهی قطر شد تا فوتبالشان را خارج از استقلال دنبال کنند. انتقالی که برای هر دو بازیکن تا اینجا آمد داشته است و بیت‌سعید در فولاد در چند دیدار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و 2 گل و 2 پاس گل حاصل 3 دیداری است که به طور کامل در ترکیب تیمش قرار گرفته است. این در حالیست که بیت‌سعید در طول نیم فصل حضورش در استقلال هرگز پایش به گل باز نشد.

سجاد شهباززاده هم به محض رفتن به قطر و پس از یک جلسه تمرین با این تیم در ترکیب اصلی مقابل المرخیه پاس تک گل تیمش را داد تا شروع درخشانی در ترکیب تیمش داشته باشد.

از طرفی اوضاع آبی‌ها با این تغییرات تفاوتی نکرد و اگرچه به عنوان یک شوک مقطعی تا حدی اوضاع بهتر شد و دو برد پرگل مقابل صنعت نفت و استقلال خوزستان هواداران این تیم را امیدوار کرد ولی ادامه راه آبی‌ها به شرایط سابق برگشتند و این تیم در 3 دیدار اخیر خود تنها یک گل به ثمر رسانده که آنهم توسط داریوش شجاعیان هافبک وارد دروازه سایپا شد و خط حمله استقلال در 3 دیدار اخیر خاموش بوده است.

به نظر می‌رسد با توجه به جمیع این شرایط نمی‌توان مشکل خط حمله استقلال را به بازیکنان این تیم ربط داد و به نظر می‌رسد مشکل از تاکتیک‌های هجومی آبی‌ها و البته استرس و فشار بالایی است که به واسطه عملکردشان در طول لیگ برتر به آنها وارد شده است.

باید دید در ادامه لیگ برتر شفر می‌تواند فکری به حال این معضل بزرگ تیمش بکند یا او هم مثل منصوریان از این ناحیه ضربه سنگینی می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز