خبرگزاری کار ایران

عنایتی: جباری هر شرایطی داشته باشد قبول می‌کنم/ افتخاری می‌توانست مشکلات را برطرف کند

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۹۸۲

سرمربی سیاه جامگان درباره شکست برابر نفت تهران و خرید مجتبی جباری اظهاراتی را مطرح کرد.

غلامرضا عنایتی در گفت‌ و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط سیاه جامگان برای رویارویی با تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: شرایط مناسبی داریم. بعد از بازی با نفت تمرکزمان را جمع کردیم که به بازی‌های پیش رو فکر کنیم. قصد نداریم به بازی قبلی فکر کنیم. سه امتیاز حساس را در بازی که می‌توانستیم به راحتی برنده شویم از دست دادیم. امیدوارم در بازی‌های پیش رو حداکثر امتیازها را کسب کنیم و در لیگ بمانیم.

عنایتی درباره جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی و احتمال خرید مجتبی جباری گفت: ما حسین بهرامی، حنیف عمران‌زاده، فرزاد زامهران، قاسم دهنوی، محمدعلی فرامرزی و نیکولوزی سابانادز را جذب کردیم. در مورد جباری باید بگویم که چند بار تماس تلفنی داشتیم و از او درخواست کردم به مشهد بیاید. جباری هرگونه شرایطی داشته باشد قبول می‌کنم و هنوز او را می‌خواهم.

سرمربی سیاه جامگان درخصوص طلبش از باشگاه استقلال تهران گفت: با احترام خاصی که برای ایشان قائلم اگر کسی بخواهد به شخصیتم توهین کند، ساکت نمی‌نشینم. ایشان می‌گوید با من ملاقات نداشته، درست است اما نه اینکه تا به حال برای دریافت پول به دفتر باشگاه مراجعه نکرده باشم. به همراه وکیلم به باشگاه رفتیم و پس از دو ساعت پشت در منتظر ماندن نامه‌ای به منشی داد تا به دست وکیلم برسد؛ در حالیکه می‌توانست بیاید و ملاقاتی داشته باشیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

عنایتی درخصوص اینکه مدیرعامل باشگاه پس از شکست مقابل نفت گفته بود کادرفنی باید پاسخگو باشد، عنوان کرد: من مثل شیر آماده هستم تا هرکجا که باید بروم و پاسخگو باشم. درست است چهار گل خوردیم اگر فیلم بازی را نگاه کنید 9 موقعیت گلزنی داشتیم و شکست خوردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز